Daca esti sigur ca ai asamblat corect etrierul, si ca nu avea defecte, schimba furtunasul etrierului.
De unde stii tu ca roata se infrineaza? Doar pe baza ca este discul ala cald?
La roata ai un piston, deci ai un ditai pistonul, ala ce apasa pe placute cand apesi pedala de frina, asta odata.
Apoi mai ai 2 pini ce culiseaza in partea opusa.Banui ca tu ai schimbat doara boot ala la pinii aia, alea nu-s garnituri, alea is ceva cauciucuri care tin acei pinio curati si ceva vaselina sai greseze.
Deci trebuie sa verifici daca pistonul ala actionat de lichidul de frina se duce inapoi cand nu mai apesi pedala de frina.Deci sa nu ramina pistonul blocat.
Daca nu-i de la piston,ar putea sa fie de la pinii aia din parrtea opusa pistonului, pinii aia pot sa ramina si aia blocati.
Daca ti sdar bloca frina, iti dai seama ca discurile alea ar freca rasu de tot.
Sa stii sigur ca raman blocate atunci cand crezi tu ca ar fi blocate, ia piciorul de pe acceleratie si vezi daca masina se frineaza brusc.
De nu se frineaza, atunci nu ramane blocat nimic, poate doara ti se pare.
Spun că rămâne în frânată pentru ca janta frige după un drum de 15km.
Pinii ce culiseaza sunt schimbați și ei cu tot cu cauciucurile care țin protectie de praf, iar dacă ridic masina pe cric și învârt roata sta în frânată cam 30%
Deci e bauiala ca ar ramane infrinata.Roata sta infrinata 30%, adica? Tu crezi ca placutele alea de frina ar trebuie sa stea f departate de discuri? te inseli, alea aproape ca ating discurile, uneori si auzi asa o f usoara tingere, asta cand masina nu-i frinata.
Deci placutele de frina stau f aproape de discuri, iar daca tu crezi ca mergi 15 km si discurile ar trebuie sa fie reci te inseli.Si daca mergi 1 km alea is deja fierbinti,asta pentru ca frinezi cit de cit usor,deci orice frinare duce la incalzirea discurilor.
Daca ridici masina pe crioc si invirti de ea se invirte,dar nu cum vor,ori cred unia,sa se invirta ca un titirez,se invirte putin,apoi se opreste,deci este normal,asa ca nu ai de ce sa iti faci griji.
Cind ridici masina pe cric sa schimbi o roata,daca nu pui frina de mina,roata se roteste dar nu cu mare usurinta, cum am zis placutele de frina aproape ca ating discurile, daca discurile is usor uzate inegal o sa auzi cum freaca uneori.
Deci e ceva normal, roatile tale nu ramain infrinate, nu mai luati temepratura la discuri, nu mai cautati sa va faceti singuri de lucru
Bati campii, n-ai demontat in viata ta un etrier, de Golf5.Acum cativa ani intrebai pe TPU cum se pune lantul la bicicleta, si cate viteze are un TIR.Acum ai devenit "expert" in reparatii auto.
De fapt esti doar un capsunar ratat.