O sa vezi dupa ce o montezi si trebuie sa duci adeverinta de la RAR ca poluarea se incadreaza in limitele legale.
Eu cred ca majoritatea masinilor din Romania poleaza peste limita.iar a se incadra in limita legala este cam greu,.mi-e teama sa nu fiu respins.ptr ca fiecare vizita facuta la r.a.r am inteles ca, costa vreo 260ron.
Total gresita parerea ta despre masinile din Romania.
M-am prezentat la ITP cu Dacia 1300 din 1976 si la partea de noxe, mi-a spus inginerul ca motorul meu scoate gaze in limita Euro 2, desi ea e noneuro.
Masinile aduse din Germania de exemplu au etichete in functie de emisii: verde inseamna ca e motor in standarde normale, galben inseamna ca nu e ca nou, si rosu = motor uzat peste limita normala. Ca samsarii nostri dezlipesc acele etichete e partea a 2-a.
Oricum, macar 60% din parcul auto actual ar trece testele de noxe. Chiar si 'niggarii' cu masini pe Bulgaria, daca au acte pe bune fac ITP-urile doar la RAR, si trec cu brio toate testele.
Daca motorul tau nu consuma ulei, nu ar trebui sa ai probleme daca inlocuiesti sonda si/sau catalizatorul. Daca e motor pe motorina e putin mai complicat, ca la dieseluri pot iesi gaze mai multe din cauza injectiei, capitol destul de scump.
Intreadevar masina este din Germania inscrisa pe faimoasa bulgaria..euro2.nu consuma ulei ..in 3 luni nu am completat niciodata si am folosit-o zi de zi la naveta. 100km pe zi.este pe benzina.Nu vreau sa o pierd pentru ca am facut un efort pentru a cumpara aceeea masinuta.