Lichidul de racire fierbe de la 110 in sus din cauza densitatii lichidului si a presiunii din circuit.Cei certati cu fizica de clasa a 6-a cred ca fierbe la 100. Exista si o supapa de suprapresiune care da afara daca creste presiunea, deci pica si aberatiile cu crapatul radiatorului si a furtunelor.
Am avut si eu unu Renault Trafic si urca temperatura cand trageam de el mai tare, daca se intampla la mers normal ceva nu este in regula si trebuie sa apelati la un service.Inlocuirea unui termostat nu este simpla la cat de inghesuit este motorul ala.
Pare o problema de termostat. Cel mai bine mergi la un service auto pentru o constatare.
Salut! Trebuie să verifici dacă termostatul funcționează corespunzător. Apoi, ventilatorul, pompa de apă, furtunele, vasul de expansiune și capacul acestuia.
La 100 de grade Celsius, apa fierbe, se formează o presiune pe furtune și-ti poate fisura radiatorul.
Îți recomand să te prezinți cu ea la un mecanic auto priceput să vadă exact ce are.
Sper sa nu fie garnitura de chiulasa!
Mare grijă, să nu cumva să verifici nivelul antigelului când temperatura depășește 90 de grade.
Mai mult, nu pot sa te ajut! Numai bine!
David24876 întreabă: