Pentru inceput, iti recomnd sa verifici daca sunt prezoanele stranse, eventual, du-te la o vulcanizare sa-ti verifice roata daca nu e stramba, si respectiv cauciucul, care poate are o galma.
Asta trebuia sa faci din momentul in care ti-a atras atentia respectivul.
Daca mergi la service, poti sa ai norocul sa te usureze de 200-300 de lei sub diferite pretexte, cand de fapt poate roata nu e stransa corect.
O inspectie vizuala la un mecanic cu multe recenzii bune in google maps te va ajuta. Solutie mai buna nu exista.
Nu cred ca te-a lovit nimeni in parcare, pentru simplu fapt ca, roata este mai la interior decat caroseria masinii (tabla) masinii, iar masina nu-i zgariata, asa-i?
Deci, roata ti-ai atins-o singur, de o bordura, de aici si zgarieturile pe toata suprafata capacului, plus spartura din capac. Poate doar capacul zgariat, pentru ca s-a frecat de borduta aia, mergand atat de apropiat de ea.
In principiu, nu s-a intamplat nimic, daca nu ai sesizat ca a cazut intr-o groapa sau nu ai busit-o, geometria rotilor fiind inca buna, daca nu simti ca trage volanul spre stanga sau dreapta.
Poti incerca asta, daca mergi cu masina pe un drum drept, cu viteza mai mica, cu mainile usor ridicate de pe volan, vazand clar ca masina trage spre dreapta, sau stanga.
Atentie, intai asigura-te ca ai toate rotile umflate cu aceeasi presiune, pentru ca, o roata un pic dezumflata, poate trage intr-o parte masina.
Hai sa te invat eu ceva.Cand mergi pe un drum DREPT, trebuie sa fie o strada care sa fie asfaltata perfect.Lasa volanu din mana si mergi usor cu 5 km la ora, vezi daca trage stanga/dreapta volanul.Asa iti dai seama, daca trage intr-o parte iti dai seama ca trebuie sa iti umble la directia de geometrie, eu unu mi-am indoit bascula in parcare cand am dat cu spatele, am facut-o praf, am mers cu ea pana acasa, m-a costat vreo 4 bulioane deh, sofer incepator. Eu atat stiu atat spun, asta le-am patit eu, acu alti care's mai experimentati stiu.P.S eu o bag doar la BOSCH in servis, costa mai scump, dar stiu sigur 100% ca nu ma pacaleste nimeni sunt corecti.Nu o duc la carpitori din coltu blocului care o pun la jumna de pret si nici garantie nu ofera, eu am pe acte garantie
Salut, nu ar trebui sa conduci!
Daca ai spune si ce model de masina ai, poate am ghici mai rapid ce piese s-au indoit. Ca de la Dacia 1300, Matiz si pana la Q7, masinile au sisteme "putin" diferite pentru rotile din spate.