Nu ti se da bine schimbatorul manual, esti certat cu ambriajul. Solutia ar fi in masina cu schimbator DNRP automata (literele inseamna drive neutral reverse parking) care apar pe schimbator si scapi de griji.
Nu vad rostul la răspunsul tău. Am mers cu multe mașini și cu niciuna nu am pățit așa.
Îmi pot da seama pe tester de lucrul asta? Precizez că erori nu are.
Poate dupa presiunea in rampa. Presupun ca ai oscilatii mari, care sa confirme problema la injectie.
Nu sunt oscilatii foarte mari. Pana in 1500rpm e toata treaba, daca tin constant la 1200 sa zicem, simt cum vibreaza motorul mai tare decat trebuie. In plus, nu prea pot tine constant, decat foarte greu.
Salut! La senzor m-am gandit si eu. Oare e posibil sa citeasca gresit din cauza volantei? Volanta e cam pe duca (bate destul de tare). O sa il dau jos sa il curat, dar sunt curios daca poate fi si volanta problema. Mersi de ajutor!
Este posibil, dacă nu mă înșel acel senzor citește chiar volanta, și dacă alunecă se dă peste cap. Cel mai probabil scapi de problemă după ce schimbi volanta.
Cum adica daca aluneca?
Ar fi super sa fie de acolo, ca oricum urmează prin februarie sa schimb tot kit-ul de ambreiaj. Imi e putin teama sa nu fie din injectoare, sper sa nu.
Volantul este intermediara dintre arborele cotit și ambreiaj, prin alunecare mă refer că viteza de rotație a volantului diferă de viteza de rotație a arborelui sau a ambreiajului, și atunci senzorul face figuri. În orice caz, asta presupunem