Camion ca in America iei si de la Volvo daca vrei nou, dai comanda la dealer si aia la fabrica.Dar inainte intreaba pe unde vrei sa circuli cu el daca il aproba, desi nu vad de ce nu.
Lunguiete truckurile din america au motoru in fata, pe cand cele din europa sau restul lumii sub cabina, adica sofertu sta calare pe motor
De ce au facut asa? Nu stiu dar mi se pare aiurea si incomod.Banui ca au facut asa crezand ca no nsa incapa pe sosele,sau la manevre,desi si astea din america am vazut intra pe orice straduta unde intra orice masina.
Si mie imi plac tot astea din america,cele din europa mi se par carghioase .
Vrei sa te uiti la motor,sa zic ai pe unu in cabina doarme, trebuie sal rastorni pe ala, sal trezesti, sa il dai afara
Apoi cele din america au pat de o persoana in cabina, pat pat ca acasa, plus spatiu culoar sa te misti pe acolo.
A răspuns un domn mai sus de ce e interzis și cam ce diferă la ele
Omu bate campii auzi lovete oamenii, dar ce merge cumva pe trotuar, pfff ce mai idei la unia.
Consuma de 203 ori mai mult decat astea din Europa, stie el asta sigur? Oamenii vorbesc sa se afle si ei ca traiesc pe undeva
Https://www.mascus.ro/......untry.html
Sunt un fel astea
Comparativ cu camioanle europene, cele americane au un consum mai mare de combustibil ajungând chiar la o diferenșă de 2-3 ori mai mare, ceea ce reprezintă o oportunitate pentru ei, din motiv că costul unui litru de motorină e cu mult mai ieftin decat în Europa.
Poți cumpăra unul doar din mama America. E ca și cum ai vrea sa cumperi palmieri din aceia înalți, asta am vrut sa fac eu, dar normal că nu am găsit în România : )
Sursa e cea mai buna opțiune.
Dar, doar că nu ai voie deoarece din cauza lungimii lor din fata sunt interzise in Europa, fiindcă aici densitatea populației e mult mai mare și normal că vor fi multe accidente din cauza lovirii oamenilor din cauza lungimii truck-ului.
Mulțumesc de răspuns!