Ai aici datele:
http://www.autobook.ro/......10121.html
"la cât timp trebuie reparată" -?
Mulțumesc frumos! Dar ce înseamnă timbrul de mediu? Mersi de răspuns!
Parerea mea e sa nu cumperi masini mai vechi de 5 ani si 200, 000. Orice e peste e o groapa in care torni bani cu gaeleat.
Are 181k km parcurși!
Ar fi pe verificate? Ca stiu n povesti cu, '' a conduso o baba pana la magazin si inapoi''. Si ce sa vezi, baba a pierdut vreo 200k+ pe drum.
Am avut-o un an, foarte misto masina, consum mic ca am mers doar cu 30 la ora, puneam de 50 de lei benzina, si am dat-o la sfarsit de an ca deh, urma sa platesc impozitul.
Salut. Și impozitul cât este?
Cum am spus, impozitul e undeva la 10.000 de lei
Da, zece mii de lei. Adică vreo 2000 de euro pe an.
Este o sumă obscenă, e mai scump ca în Germania, dacă nu mă înșel.
Am băgat datele corespunzătoare unui A8 W12 din 2011 în calculatorul nemților și a ieșit ceva de genul 400 de euro, deci de 5 ori mai ieftin ca în România (link pentru calculator https://www.bundesfinanzministerium.de/......chner.html )
Mulțumim tuturor conducătorilor româniei pentru impozitele astea jegoase!
E undeva la 10.000 lei impozitul pe an pentru acel motor, asigurarea nici nu vreau sa ma gandesc, mai ales daca esti tanar.
consumul in oras o sa-ti sara de 15-20, in conditiile in care un 3000 diesel are 11-12 in oras.
w12 e pe cale de disparitie, deci piese scumpe.
in orice caz distributia trebuie schimbata cand cumperi masina, iar la w12 e ceva de munca pe ea, nu toti mecanicii intervin la acest tip de motor, pretul pieselor il poti gasi pe net.
Consum normal probleme daca e veche trebuie reparata cand se strica sper ca te-am ajutat asfalt uscat drifturi cat mai multe bafta la liniute sa nu va prinda politia pune-i si toba sport
Din cate știu motoarele W12 aspirate sunt relativ fiabile, dar numai daca au fost întreținute ca atare, cu service-ul făcut mereu la timp. Nu aș cumpăra o asemenea mașină dacă nu are istoric service complet.
De asemenea, la fel ca la multe alte Audi-uri (mai ales cele cu motoare mari), compartimentul motor este destul de înghesuit, accesul la anumite componente fiind destul de dificil. Am auzit de unele intervenții care necesită scoaterea integrală a motorului din această cauză, lucru care nu e tocmai ieftin.
Probleme poți avea pe partea electrică (senzori și alte minuni), lucru comun la mașinile SH foarte complexe precum A8 W12.
Service-ul ar trebui făcut la intervalul recomandat de producător sau chiar mai des.
Consumul depinde de condițiile mediului și de stilul de condus. In afară poate scoți în jur de 10-12% dacă mergi relaxat, dar eu zic că te poți aștepta și la un 25% în oraș sau la mers sportiv.
De asemenea, impozitul de 10.000 de Ron pe an mi se pare absurd. E mai scump ca in majoritatea țărilor din occident, și nu se justifică sub nicio formă ținând cont de infrastructura jalnică și hoția statului.
Dar de Consum Urban de 18.2 litri / 100 km ce zici?
18.2% urban ar fi un consum chiar acceptabil pentru un 6.3 W12, dar problema e că în realitate sare de 20 (cel mai probabil). Mașinile cu motoare mari aspirate sunt notorii când vine vorba de nerespectarea consumului oferit de producător.
De pildă BMW M5 E60 (ăla cu V10 aspirat) are declarat ceva de genul 21% urban în teorie, dar în realitate poate sări de 30% destul de ușor.
Corect