E destul de clar ca ai un consumator "nocturn", care iti descarca complet bateria, cat timp masina nu e folosita.
Incarca bateria noua, si demonteaza una din borne atunci cand lasi masina parcata. Nu cred ca vei mai avea probleme asa.
Mergi la un electrician auto, sa-ti depisteze consumatorul 'clandestin'.
Mersi ma-i ajutat mult dar eu nu prea am consumator nocturn adica bec tot e inchis radio ma asigur sunt incepator si nu ma prea pricep dar asa stiu sigur ca tot e stins in masina! maine ma duc sa fac ce ai spus tu
Cum ti-ai dat seama ca cealalta baterie e moarta si nu descarcata?
Eu zic ca ai doar o problema de incarcare, poti schimba cate baterii vrei. De aceea este obligatoriu ca inainte de inlocuirea bateriei sa testezi incarcarea, altfel in mod normal pierzi si garantia.
Ai luat baterie noua dara Alternatoru cum e? Fa un test ceva vezi alternatoru daca incarca bateria. Daca pana acum nai avut probleme de genu asta, nu cred sa ai ceva sa iti consume cat timp masina sta parcata. Daca tu ai folosit masina, astea 2 zile atunci sigur e de la alternator. Daca nai folosit deloc masina 2 zile si a murit atunci da ar putea fi ceva care sa iti consume in timpul asta parcata.
Alternatoru e mai mult ca sigur.Nu e mort de tot dar e pe aproape daca ar fi mort de tot nai merge nici o ora si bateria sar duce.
Deci trebuie sa spui astea 2 zile daca ai folosit sau nu masina.
Asa si esti mecanic cumva? Si eu am patit sin 20 de min era bateria moarta total.In sf daca tie ti s-a intamplat ce ai spus aia nu inseamna ca deacum ceara asa stau lucrurile. Dara se pare ca nu ai fost multumita doara sa comentezi la raspunsul meu,ai trecut si la evaluari vorba aia te manca undeva nu te puteai abtine In primul rand tu ar fi trebuie sa raspunzi celui care intreaba,apoi daca crezi tu ca cineva a spus ceva gresit,daca ai tu certitudinea ca e cum crezi tu,intri vorbesti frumos, e ok tu ai vorbt frumos, ceri scuze ca intervii chestii de genul asa, asa se procedeaza, bine asta daca stii sa te porti, dara se pare nu este si cazul tau.Esti o femeie, cel putin din poza si adresa asa pari cai fi femeie, deci esti o femeie nemultumita de multe, nu stiu daca ai barbat daca iti da ala ce ai nevoie dara probabil ca nu-ti da si tu esti stresata intri pe aici si deja te apuci sa evaluezi oameni care dau raspunsuri, sa le comentezi la raspunsurile lor si asa mai departe, cand de fapt tu trebuia sa raspunzi celui care intreaba.Inteleg ca barbatutau nu te multumeste, dara cauta si tu pe cineva sau stiu si eu sa te mai linisteasca putin .Si d aca tu faci 20 de km intr-o ora inseamna ca ai mers cu 20 de km la ora adica si daca impingeam masina aia mergea mai repede deci 20 de km pe ora esti foarte buna, te pricepi la mecanica la toate alea, ce mai esti veriga cea mai slaba scuze voiam sa zic cea mai tare.De altadata rezuma-te sa raspunzi celui care intreaba, daca esti depasita de situatie.
Cand mi s-a aprins in bord becul cu bateria stiam ca este alternatorul, am mai mers doua zile fara sa aprind farurile si fara aer conditionat, nu o ora cum abereaza relian.
Si ca sa raspund la intrebare Opelurile cu alternator Isuzu au avut mai mereu probleme cu diodele.
Da am uitat sa spun mersi ca mi-ai amintit da masina nu am pornit-o de 2 zile
Imi pare bine ca imi dai dreptate, am spus asta pentru ca nu trebuie sa intri in panica daca patesti asta in mers, daca stii ce sa faci (sa reduci consumul electric la minimum necesar) cu o baterie BINE INCARCATA poti sa mergi suficient de mult ca sa ajungi acasa (cazul meu) sau la un service. Eu am ridicat geamurile electrice desi era vara si am inchis radioul, era zi deci nu aveam nevoie de lumini, am mers aproape 30 km prin Bucuresti si pe centura ba chiar am oprit motorul o data si l-am pornit din nou. NU spun ca poti merge de la Bucuresti la Brasov asa ci doar ca nu e dracul chiar atat de negru.
De ce ma ataci personal? Eu nu am facut-o. As putea sa te raportez dar nu o fac. Pentru cultura ta generala am terminat o facultate de inginerie mecanica foarte apropiata de domeniul auto (utilaj tehnologic de constructii), stiu cu ce sa mananca masinile, partea electrica ma pasioneaza mai mult decat mecanica, chiar cochetam un timp cu ideea de a ma specializa pe electrica/electronica auto, am reparat vreo 20 de ani televizoare, stiu sa asamblez/depanez un PC, am permis din 1989 si am avut 3 masini in intervalul asta (inclusiv o Dacie 1310 din 1985 care te invata mecanica vrand-nevrand). Am spus ca daca stii ce sa faci, cu o baterie BINE INCARCATA ai suficienta autonomie sa ajungi acasa sau intr-un service, eu am mers atunci aproape 30 km inclusiv o pornire dar fara lumini aprinse sau radio. Daca tu aveai descarcata/uzata bateria sau nu ai redus la minim consumul asta e, nu e vina mea, spuneam ca de multe ori este posibil si vorbeam din experienta personala. Nu aveam ce sa adaug la raspuns, cele 2 defecte posibile fusesera deja spuse, le poti diagnostica usor cu un aparat universal de masura daca stii cum functioneaza.
Poti sa ai scoli cate doresti tu, fara experienta esti cam zero.Si acum vad o dai la intors ca cu o baterie incarcata ajungi acasa.Eu am spus cumva altceva? Exact asta am spus si eu, dar eu am raspuns celui care a pus intrebarea asta odata.Deci ce am spus eu ca nu cred ca te tine o baterie fara alternator mai mult de vreo 30 de minute.Dar tu nu te-ai multumit sa vii sa comentezi la mine, desi eu nu am intrebat nimic, ai intrat si mai bifat adica raspuns eronat miai evaluat raspunsu asa ca ai tu nu stiu ce facultate.La facultatea aia ce spui ai facut tu lectii despre baterii cumva? Nu ai facut absolut nimic despre baterii te sigur de asta, deci nu te mai lauda cu facultatea ta ca, toti oamenii au facultati, Una e sa ai scoala, alta sa si stii ceva.
Acum vii si vai ca tu ai ajuns cu masina in 20 de min acasa.Ok te cred, dara tot ramane chesia de ce ai evaluat raspunsul meu ca eronat? Spui ca mai putea raporta? Pai raporteaza-ma soro ca nu-s curios ce vrei tu sa faci.Te lauzi cu ceva facultati dara nu stii sa te porti, deci sincer nu dai 2 lei pe ce scoli ai facut tu.Sa vii, sa afirmi ca poti sa mergi si mai mult de o ora doara folosind bateria, asta fara ca tu sa o fi facut vreodata stii ce este? Pai iti zic eu cum se numeste, este datu cu presupusu, presupui doara ca ai putea merge si mai mult de o ora si atunci doara pe baza asta tu faci evaluari la raspunsurile altora? Ca tea ti ut pe tine bateria 30 de min si deacu gata ar putea sa te tina si ore? UNa este experienta ta persoanala si altul este adevaru. Daca lucrai cumva in domeniu fabricarii bateriilor atunci as fi spus da cunosti stii, te pricepi.Nici eu nici tu nici nimeni pe aici nu lucreaza in domeniu ala asa ca adevaru nu-i nici la tine nu-i nici la mine.Dar intre noi exista o mare diferenta.Eu nu am intrat la tine sa comentez ce raspunsuri dai, asta odata si apoi nu te evaluez sa spun ca vorbsti prostii.
Te-am atacat personal? Pai raporteaza soro ceara te rog si sa imi arate si cei care o sa ia masuri daca incearca asta unde anume te-am atacat.Dar uite eu is aici, tu esti aici arata fraza aia in care ai fost atacata, ceara is curios. Baga astept sa vad si eu.Sa iti atrag atentia ca faci lucruri gresite ala nu-i atac.Ca am spus normal e sa raspunzi celui care intreaba si nu mie aia e tot observatie, nu-i atac.Ca am spus ca poate esti nemultumita, deci poate esti nemultumita, esti nervoasa in viata reala si intri pe aici siti versi amaru, la fel nu-i atac este o presupunere sau observatie dupa caz.Te-am injurat cumva? Am spus cuvinte aiurea cumva? Te-am jignit cu ceva? Nimci doara am replicat, pentru ca nu mi sa paprut normal ca tu sa treci peste utilizatoru care a intrebat si sa vii direct la mine sa imi critici si sa evaluezi raspunsul meu.Este total gresit, nebinevenit zii cum doresti tu. Daca raspundeai prima data celui care intreba aia era altceva. Apoi puteai sa vii la mine sa spui uite eu am patit asta si asta am mers 30 de minute si eu cred ceci CRED ca sigura nu ai de unde sa fii ca poti mere si cateva ore.Wow uite si tu cum suna o discutie de genul asta, ce spui nu crezi ca asa trebuia sa fie? Eu asa cred.Nu sa intri ca nu mai zic eu cine ba esti prost, doara ca nu mai facut prost can rest ai evaluat ca ce zic eu e rau, dara tu de fapt ai spus exact ce si eu spusesem cu alte cuvinte, daca zic eu e rau, daca zici tu este foarte bine.is satul de oameni din astia care se cred mamri invatati.Eu cel putin daca ma cred sau mams crede asa nu dau buzna peste altii asa cum faci tu, ori daca dau intru frumos imi cer scuze is nu evaluez eronat nimic.Asta inseamna bun simt, respect si asa mai departe pentru cei care scriu pe aici.Pana la urma e doara o discutie la care fiecare are opinia lui, fiecare poate sa spuna ce doreste si nu cred ca esti tu in masura sa evaluezi nimic.
Concluzia e ca ma poti cum ii zice raporta ca oricum nu-mi pasa.Tu crezi ca ma ameninti, sau ca imi este frica ca ma raportezi tu pe mine? Fugi deaici ca nu ma deranjeaza, ce ma deranjeaza este felu dea gandi al unora, al unor oameni care se mai dau loviti ca au si scoli culmea.
Daca stiu cum fctioneaza un aparat de masura universal? pfff te rog sa nu discutam chestii electrice sau mecanica ca n-are rost.Nu stii cine sunt, sau ce stiu ori nu stiu.Eu daca am facut o scoala pe undeva nici n-am pomenit ca as fi facut-o. Daca stiu sa folosesc un aparat de masura pfff hai sa ne vedem fiecare de tigaile lui mai bine.In loc sa vii sa recunosti ca ai gresit, tot tu cu gura mare cunosc genul asta de om stai linistita.
Eu aveam cea mai tare baterie din comert, baterie mai tare ca ce au dealerii pe masinile lor, cea mai scumpa baterie aveam si era ziua amiza mare, pfff pai tu ceara ma iei de idiot pe bune.Imi zici de dacii si de desene animate cand eu repar audi,mercedesuri,bmw si noi si vechi,hai ca duoa o sa zica lumea ca ma laud,cand eu locuiesc in state unde ce sa-ti zic e tara masinilor nu vezi tu oameni cate masini vezi pe aici,cate masini probez,si etc,pai tu vii sa copii ce eu spun,pur si simplu ai copiat ce am zis eu si ai bagat ca fiind povestea ta,si ce tare esti tu, ce bine le zici, dara eu nu, la mine nu-i bun, cum adica sa zic eu cand poti sa spui tu exact aceiasi chestie.Ok vrei sa te felicit? Da esti cea mai tare numai ce stii tu e bun, restul pe aici habar nau.Esti cea mai buna la orice. Ceva genul asat cred ca vrei sa fii tu periata.Afla ca eu nu perii pe nimeni, eu ma ocup cu criticatu Numa bine si spor la raportat, cred ca mai mult cu asa ceva te ocupi pe aici, raportari si sa comentezi ce altii raspund la intrebari.
Ok man sa revii daca rezolvi sa stim si noi cam cea fost.Asa mai retinem ceva bun si altadata putem sa spunem daca i se mai intampla cuiva.Am un tip cunostinta sa-i zic asa, a luat un BMW X3 si 2 zile masina sta bateria moarta, exact ca sin cazul tau.Asta recent acum o luna doua e povestea asta.Am fost curios, s-a dus la tehnicieni au scanat aia, siau dat cu presupusu doara.Pana la urma i-a spus ca ar fi radio, apoi bordu, a schimbat omu radio, gata rezolva, Da de unde la fel facea Au spus apoi e bordu ala e sigu gata am rezolvat. Dupa 2 zile bateria moarta initial eu le-am spus, nu cred ca e radio si nici bordu, bine nici eu numi dadeam seama cam cear fi.Am incercat sa verificam tloate sigurantele,dara era masina jale,toate alea deconectate,am verificat doara ce am putut, nimic rau. Daca ai masina totu la locul ei, poti ferifica cu o lampa auto.Pui lampa pe ceva, se aprinde lumina aia in lampa intensa sau la o anumita intensitate. Apoi altcineva scoate pe rand cate o siguranta, pune la loc si tot asa pana cand intenstatea lumii scade, atunci ai putea sa stii cam de acolo vine problema.Bine nu stiu daca e 100% dara se poate incerca si asa.Cum faci? Scoti borna negativa de la baterie,si intre pui lampa ce am zis. Daca ceva consuma lampa se aprinde la o anumita intensitate, daca consumu e mare lumina e mai intensa, sau la max lampii. Apoi cand ai scos sigurata X sa zic asa si aia consuma intensitatea scade, atunci te duci la siguranta vezi ce controleaza si cam aia ar fi.Ce zic eu este asa la plesneala sai ci, nu-i ceva tehnic, poate cai gresit ce zic eu dara se poate incerca.Eu de cand respectivu venise, i-am recomandat sa mearga la dealer adica la reprezentanta cum ziceti voi in RO, am spus frate te duci acolo dai 2 sute de dolari, atata iau aia pentru un diagnostic total, apoi stii sigur care e problema.Nu trebuie sa repari cu ei, doara diagnostic.A spus lasa sa vada cu mecanicu asta si uite asa day 150% pe radio, voia sa dea 6 sute pe bord incepea sa le schimbe la plesneala.De ce iti spun povestea asta? Sa nu faci si tu la fel, adica sa bagi piese dupa ureche, cauta problema ceara daca dureaza, cel putin nu bagi bani aiurea.Asta ce zic eu avea bani are bani nu-i problema, dara nu stiu tu cum stai.
Revino daca rezolvi cu ceva vesti.Numa bine si bafta.
Va multumesc la toti m-ati ajutat si ati dat cu totii niste ideii bune oricum azi merg la electrician si vad care e problema macar stiu ce sa spun sa nu stau gura casca la el a da si acum dimineata inainte cu o ora nu o pornit masina moarta iarasi deci nu mi se aprinde in bord nici un bec chem pe un prieten sa-mi dea curent si vad eu! sa aveti o zi frumoasa
Bun mai oameni am venit cu printesa de la electrician uite care era problema va spun tot ce mi-a spus domnu: Deci eu pierdeam curent pe cablurile dintre alternator si baterie si mi-a schimbat diodele si releul de incarcare si acum merge perfect porneste la sfert e da m-a costat 250 de lei reparatia dar merita banii merge foarte bine incarca deci nu am probleme va multumesc la toti cei care m-ati ajutat cu raspunsuri bune
Boala lor alternatorul nu incarca verifica cu motorul pornit ce voltaj ai ar trebui sa ai aprox 14 v
LSebastian întreabă: