Salut! Un opel este bun pentru incepatori insa motorul este cam marisor si tentatiile sunt mari, iar cam la 200.000 km incepe sa iti faca probleme, consumul de 7 este pe oras sau la drum, consumul de 7 pe oras nu e prea mare
E o masina grea iar cei 120cp sunt destul de potriviti. daca ai probleme cu parcarile o sa fie si mai greu ca masina e mare.
cosumul depinde in foarte mare masura de sofer iar problemele pot incepe si la 10 km sau la 100.000 sau la 500.000, depinde cum e exploatata si intretinuta masina
Nu. E o masina mare si cu un motor prea puternic, greu de stapanit. Tie ti se potriveste cel mult o Corsa desi si aia e fita pentru un incepator. Vectra e pentru tactu. Oricum, te sfatuiesc sa te orientezi spre alta marca de masini, Opielurile sunt toate niste gunoaie.
Precinas... Cate Opeluri ai avut tu?
Opelul e superior multor masini la stabilitate, nu vad de ce ar fi greu de stapanit, mai ales ca 1.9 diesel 120cp e o motorizare suficienta si atat. Nu e o masina de fuga la raportul asta de cp/kg. Se vede ca n-ai prea pupat masini la condus.
Cat despre gunoaie... Dupa o maricica experienta in mecanica auto, tinichigerie si condus, fost posesor de 'gunoi' in jur de 200cp si cu alte cateva peste suta de cai conduse (alergate mai bine zis), le-am pus pe lista masinilor potrivite pentru Romania, undeva sus, mult mai sus decat Volkswagen (pe care probabil il lingi in cur si tu, ca doar e cea mai apreciata masina... pe sate).
Inteleg ca voua va plac alte masini de pe google, dar hai macar sa nu mai mancam c*c^t asa la drumul mare, ca pute.
E, esti frustrat daca-mi raspunzi asa
Esti capabil sa porti o discutie cum stiu eu sa pilotez un zepelin.
Ti-am adus argumente, ma asteptam la acelasi lucru din partea ta, si ce faci... Esti prea prost si ca sa-mi bat pla de tine, treci la colt
Din cate imi amintesc, eu nu te-am injurat si nici nu te-am jignit. Probabil ca la tine la Moldova se practica țaranismele astea dar in restul tarii sunt de prost gust si denota tampenie.
''Opelul e superior multor masini la stabilitate, nu vad de ce ar fi greu de stapanit, mai ales ca 1.9 diesel 120cp e o motorizare suficienta si atat.''
Este strict parerea ta personala subiectiva.
E parerea obiectiva a unei persoane care a avut destule tangente cu masini, printre care si Opel.
Tu ai fost subiectiv, ca ai aruncat cu **** in Opel fara sa fi adus in discutie argumentele care te-au condus spre acea concluzie inteleapta.
Nu sunt moldovean, si traiesc intr-o zona mult mai civilizata decat multe altele din Romania. Daca ai stat si ai puricat raspunsurile mele si ai vazut ca vand masini in Moldova, nu inseamna ca ai aflat ceva. Iar ca fapt divers, moldovenii iti seamana mai mult tie, ca la ei Opel nu se vinde din cauza prejudecatilor pe care le promovezi si tu. La ei dau tepe cu VAG-uri, si mai sunt si multumiti.
Nici eu nu te-am injurat direct, doar mi-am exprimat liber parerea mea despre tine, si nu cred ca esti tu capabil sa ma opresti, sau sa ma faci sa ma simt vinovat pentru asta. O fac din plictiseala, nu am nici un castig. Castigul ar putea fi de partea ta, daca ai intalni mai multe persoane ca mine, care poate te-ar face sa scapi de obiceiul asta nesanatos, mancatul de rahat. Si cand spun mancat de rahat, ma refer la ceea ce spui despre Opel, fara sa-mi fi spus nimic concret din proprie experienta despre aceasta marca, una ca oricare altele. Mi se pare o problema psihica, sa te trezesti vorbind despre ceva, in necunostinta de cauza. Eu unul n-as sta linistit cu asemenea afectiune.
O duminica faina iti doresc!
Avand in vedere ca e parerea unei persoane si nu un rezultat oficial, nu are cum sa fie obiectiva. La fel cum si afirmatia mea este subiectiva si este dreptul meu sa-mi dau cu parerea. Nu afirmam nimic despre Opel daca nu aveam experiente foarte neplacute in trecut.
Ok, arata-mi rezultatul oficial care atesta ca Opel e un gunoi. Rezultatele oficiale sunt cele date de producatori, si te asigur eu ca sunt subiective, ca sunt destule masini total nereusite care din rezultatele oficiale ar trebui sa fie best seller-e. Consider ca parerea unei persoane capabila de a compara masini care sunt in concurenta directa (tinand cont de an, caroserie, motorizare, rulaj, buget si intretinere) e mult mai obiectiva decat ceea ce citesc cei ca tine de pe internet, sau vad la TV. Iar daca e s-o dam in "oficiale", nici macar emisiunile de genul Top Gear nu sunt oficiale, ci simple pareri, ca si ale noastre, sau cum ar trebui sa fie ale noastre (n-am vazut sa-si puna James May palmele la ochi cand are de testat un Opel, sa zica ca e gunoi).
Te cred ca ai avut experiente neplacute in copilarie, dar nu te cred ca ai experienta in domeniul auto macar egala cu a mea, ca sa tragi concluzii radicale.
Induci lumea in eroare cu afirmatii de genul, pe un site unde problemele ar trebui clarificate, nu aberate.
N-are rost sa mai zic nimic fiindca observ ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda.
Nici nu prea ai zis nimic de la inceput.
Ai cautat doar o latura favorabila a discutiei.
Tot n-am auzit de la tine sa fi avut vreun Opel, sau sa fi condus macar cateva, care sa fie prastie fata de cine stie ce masini preferi tu.
Asta fiindca n-are rost sa-mi povestesc viata si problemele pe un site unde predomina copii sub 20 de ani.
- Opel Ascona : probleme cu contactul, probleme cu interiorul in general, probleme pe partea mecanica (caseta de directii). Toatea astea in cca 500 km parcursi in oras si juma de luna de exploatare, noroc ca nu era a mea.
- Opel Astra G 1.7 cdti : probleme mecanice cat cuprinde (capete de bara, placute de frana, discuri de frana, bucse, tampoane motor si alte ''consumabile'' schimbate de 100 de ori pana in 100.000 km. Masina a fost a societatii de noua. Acum are niste probleme la sistemul de injectie, scoate un fum negru de zici ca-i locomotiva. Am uitat sa mentionez ca mi-a curs motoru dupa 40.000 km si mi-au schimbat in garantie garnitura de chiuloasa.
- Opel Zafira: probleme grave la instalatia electrica.
P.S: Parerea mea, Opel este o masina low-cost facuta sa nu reziste prea mult, tocmai ca sa stai toata ziua pe sub ea. Tre sa-si scoata si ei banii cumva asa ca prefera sa vanda multe piese in loc sa ridice pretul de vanzare si sa faca masina inaccesibila omului de rand.
Problemele pe care le ridici la Ascona si Astra G sunt legate mai mult de intretinere. Mie mi-a cedat un capat de bara la Skoda Octavia in cateva sute de km, ca mi l-a montat un stangaci. Fix aceeasi firma de capat de bara (n-am gasit alta pe stoc), pe aceeasi masina, acelasi regim de utilizare dar lucrarea facuta de mecanicul meu, a tinut inca 12. 000km dupa care am vandut masina fara batai/jocuri. Problemele cu interiorul la o masina de pe vremea comunismului mie mi se par un lucru firesc. Opel n-are nimic de castigat din vanzarea pieselor de schimb, ca majoritatea pieselor folosite sunt importate de S.R.L.-uri romanesti, produse prin tari care n-au nici o legatura cu Opel. Trebuie sa fii maniac sa dai comanda si sa astepti cate o saptamana pentru placute, bucse, capete de bara si alte consumabile fabricate de Opel. Iar piesele, oricat de bune ar fi, daca sunt montate in service-uri la nimereala, unde manopera se plateste la ora, ti le monteaza aia la repezeala, nici macar nu dau cu o perie de sarma pe filete, le desfac/strang asa, peste noroi, ca nici ei nu stiu ce-i acolo. Am lucrat in service cu plata manoperei la ora, stiu ce spun.
Cu instalatiile electrice de Opel n-am avut probleme, in schimb am avut cu concurentul direct, Volkswagen, de mi-au ajuns. Nu stiu cate Golfuri 2 diesel mai au instalatia de alimentare/temporizare a bujiilor incandescente functionale. Pe langa asta si blocurile de lumini/semnalizare se bulesc pe banda. Si nu sunt probleme simple, rezolvabile. M-am plimbat cu doua Golfuri 2 la diferiti mecanici, si nici unul n-a reusit sa-i dea de capat. Au o instalatie cel putin idioata. Ca sa nu mai vorbim de celebrele Golfuri 4, care au toate ESP si mai functioneaza la aproape nici unul, inchiderile centralizate de pe Octavia 1 si 2 care se descuie/incuie singure si nu mai reactioneaza la cheie decat la haion, sistemul idiot de actionare a franei de mana de la Passat b6 care ramane blocat iar in intretinerea sa intra si schimbarea motoraselor, a contactului din bord si a computerului pentru frana (da, chiar era necesar un computer ca sa stranga niste placute pe discuri cand apesi butonul) prin rotatie, la cel mult 2 ani una de alta; alternatoarele de pe LT care lasa in pana masini sub 50. 000km si alte minuni.
Cu Opel am avut probleme cu alternatoarele (abia asta e buba pe care poti s-o spui oricui) si cu contactul. In rest, fiabilitatea mi se pare tot una cu media concurentei, iar consumul, puterea si stabilitatea printre cele mai bune, lucruri care ma fac sa apreciez Opel.
Opel e concurent direct pentru Dacia, nu pentru vw. Masina a fost intretinuta impecabil (Astra G) si dusa doar la reprezentanta.
Dacia e Dacia. Nici macar cu Renault nu seamana, iar Renault e concurenta cu Ford, Opel, VW si restul.
Uita-te la preturi si "rezultate oficiale" (NCAP-uri in special), sa vezi ca am dreptate. In plus, nu stiu ce alte concurente ar putea fi intre Dacia si Opel, in afara de Astra - Logan, Corsa - Sandero si poate Agila - Lodgy.
Opel acopera mai degraba clasele de care "se ocupa" si cei de la VAG (Astra - Golf, Vectra - Passat, Corsa - Polo, Zafira - Sharan, etc).
Eu zic ca Astra e mai degraba o Jetuta decat un Golf. Cel putin modele mai vechi.
Te referi la Jetta? Jetta e platforma comuna cu Golf, Octavia, Leon si Toledo.
De aia nu prea apreciez VAG. Toate-s la fel, iar piesele folosite sunt comune, nu scot mai nimic nou, schimba doar aspectul. Piese de pe Golf 1980 se potrivesc pe Polo din 2001 si Toledo din 98, de exemplu, lucru care mie mi se pare penibil, nici Dacia nu face asa.
Salut,nu cred ca ai nevoie de o asemenea masina, e cam puternica pentru un incepator..parerea mea e ca ti-ar trebui u vw polo 4 1.9 TDI(100 cai putere)..consuma si putin iar la vw polo s-au inregistrat cele mai putine incidente din anul 2013..sau daca nu, un Opel Astra G 1.7 CDTI cu 80 de cai putere..consum mic de 6, 5 litri in oras..gandeste-te.
Dei17MI întreabă:
Ionut_Marian_1991 întreabă: