La mine cand se incinge face asa uneori, gen cand fac o plecare mai agresiva(sau mai multe ) devine si mai moale.
Daca nu ai umblat la ambreiaj nu trebuie sa iti faci griji.
Daca s-a schimbat pozitia pedalei de ambreiaj poate fi volanta sau discul(rulmentul cand este pe duca se intareste ambreiajul)ca sa verifici daca este ok si mai duce mergi cu ea in treapta 2 si mergi cu ea 1-2 km in 2500 rpm si brusc o accelerezi si daca urca de la 2500 rpm la 5000 rpm in putere, mai duce, iar daca urca in gol ca si cum ai accelerao pe loc este pe duca ambreiajul(discul)
2km? prietene ce te astepti in astia 2 km, sa iti zica ambreiaju "hai acum apasa-ma"
Testul se face cu frana de mana trasa, incerci sa demarezi, daca masina pleaca cu frana de mana trasa ambreiajul e ok.
Inca un test presupune downshift, introducerea intr-o treapta inferioara(din 3 in 2), iar la luarea piciorului de pe ambreiaj masina trebuie sa te "puna in cap" in termeni populari.
Nu pleaca nici cu ambreiaj nou cu frana de mana trasa ) daca o trag, numai o dau jos. ) e de unica folosinta, am un cablu rupt.
Nu trasa la maxim ci cat sa sune de 5-6 ori, evident trebuie sa ai totul in regula cu franele
Franele sunt foarte bune! Am fost acum 2saptamani sa ma 'distrez' si eu, si am rupt cablu de la frana de mana in parcarea de la carrefour. Numai are rost sa o fac, avand in vedere ca urmeaza sa o vand.
Passatb6 întreabă: