In afara ca exista posibilitatea sa nu treci itp-ul, in caz de exista un control RAR pe strada, vei avea ceva probleme (iti vor fi luate placutele, vei primi o amenda, si va trebui sa mergi din nou la RAR cu alte jante acceptate)
Doar unii politisti au dreptul sa verifice chestii de genul asta, din cate stiu. Trebuie sa aiba un atestat tehnic. Daca au acel atestat, cred ca pot accesa cu usurinta baza de date, si afla caracteristicile din cartea de identitate, chiar si fara sa le-o prezinti.
Si cum au spus si colegii, nu poti face ITP-ul cu jantele alea, iar daca te opreste un control RAR in trafic, poti fi sigur ca iti vor retine certificatul de inmatriculare, si va trebui sa revii la un sediu RAR, pentru a face constatare de remediu a problemei (adica sa te vada cu roti+anvelope omologate), platesti amenda si iti recuperezi certificatul.
Pentru itp mi-as pastra jantele pe care le am acum si le-as schimba inainte, daca imi retin certificatul de inmatriculare presupun ca trebuie sa imi prezint masina pe un trailer la sediul RAR care in cazul meu e la 40km