Hmm, nu suna prea bine sa mergi cu roata dezumflata de tot, daca era umflata macar putin era ok, dar ca sa nu risti sa trebuiasca sa iti cumperi alt cauciuc, scoate roata, sprijina masina cu ceva, si roaga un prieten sa te duca pana la vulcanizare, stiu e greu pentru. cine nu are experitenta dar e ceam mai sigura cale
Desfaci suruburile cu masina lasata in jos, cand s-au slabit o ridici cu cricul apoi scoti roata si lasi masina asa cum e apoi cand te intorci o pui la loc. Ai nevoie si de roata de rezerva.
Nu cauciucurile sunt preoblema de jante imi este frica sa nu se strambe ca oricum cu cauciucurile numai am ce face...
Poti sa iti indoi si jantele, mai ales daca iei o mica groapa.
Ai sanse mari sa strici buzele jantelor, ca nu-s facute sa calci cu ele.
Ce-i drept, am un vecin cu E-klasse (majoritatea Mercedesurilor n-au rezerva), care a mers cateva zeci de km dupa o explozie. Avea modelul de jante de tabla (cred), originale, cica masina mergea ok cu 60-70km/h fara cauciuc, iar la vulcanizare, au luat baietii roata la ciocan vreo 2 ore, dupa care au montat cauciucul si n-au fost probleme. Si e genul de om care merge cu 200km/h prin sate de cate ori are ocazia
Eu zic sa cauti pe cineva cu cric, si alta masina (un vecin cu o dacie ceva, care te ajuta pe 20 de lei), sa demontezi rotile in parcare, sa le duci cu masina lui la vulcanizare si sa le montezi tot in parcare.
Eu am patit aceeasi faza in Cluj, dar aveam cric si cheie. Mi-am pus rezerva pe spate, am demontat si roata de pe fata, am oprit un taxi si am mers cu ea la vulcanizare.
De asta urasc orasele mari!
anonim_4396 întreabă:
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: