Daca s-a rupt in mers s-ar putea ca pusul distributiei la punct sa pice pe ultimul loc in topul tau de preocupari.
S-ar putea sa ai cateva supape strambe, tacheti sparti, ax cu came ciupit, suportii axului cu came distrusi etc.
Este un fel de loterie.
http://www.4tuning.ro/......-0-0-0.jpg
E cam greu de explicat.cea mia buna metoda e sa mergi la un mecanic, ca, daca nu reusesti s-o faci cum trebuie, faci mai multa paguba
Ai semne pe role, le pui toate la semn, si ca sa fii sigur verifici cu o surubelnita pozitia pistonului, si urmaresti supapele de pe acel cilindru. Cum spunea si Daniel, daca s-a rupt cureaua in mers probabil a facut ceva pagube prin motor, prima data trebuie data jos chiuloasa si verificate cele mentionate de el.
In cel mai rau caz sparge compresile si bagi mana in buzunar pana la cot daca pompele au fost in presiune mai mare de 2 bari
Daca ne spui ce masina ai ...mare minune daca nu s-au indoit supape, chiar rupte, piston spart, depinde in ce punct era motorul in momentul ruperii curelei, sper sa ai noroc sa-l fi prins cu pistonul 1, sus! Altadata cand mai postezi scrie si ce masina ai, motor capacitate cilindrica, an fabricatie!
Cred ca schimbarea distributiei e ultimul lucru care at trebui sa te intereseze acum. Este foarte posibil sa arunci motoru la gunoi.
Nu mi s-a rupt mie cureaua de distributie,,, voiam sa imi explice cineva pas cu pas cum se pune la punct dupa ruperea curelei,,, pentru ca trebuie ca fac un proiect pe aceasta tema...
dobratitus întreabă:
1234eu întreabă: