Chestiile aratate de tine is doara pentru poluare, adica sa elimine noxele, motorul nu are nimic, poate ca functioneaza mai lejer fara, deci e de bine nu de rau.
E de rau lege, dar aia nu-i bai, cand erupe un vulcan polueaza atmosfera cit n-a facut-o omenirea in toata existenta ei asa ca nici problema de morala nu-i cine stie ce.
Ne afecteaza noua narile si sanatatea nesimtirea ta de a ti anula alea. Este infractiune, in talon pozezi cu euro 4 si de fapt esti non euro! Meriti dosar penal+talon retinut+amenda. Numai ghertoii care au masini SH nemtesti neintretinute fac egr, dpf off. Asta si pentru ca nu isi permit sa le intretina corect si legal, nu ii duce portofelul. Bleah!
Nu e vorba de portofel aici asta e cea mai mică problema boss, dar toți la care am fost au zis sa le anulez și le-am anulat
Daca era cea mai mica problema, luai un DPF nou original(care e peste 10.000 RON fara manopera) si un EGR nou original (peste 1000 euro cu tot cu manopera)
Trage de rupe este doar o iluzie in scaun de la cuplu. Un benzinar 525i (de acc cai 177) va fi mereu mai rapid, doar ca el nu ti va da "Ciocane" in scaun. Masina trage doar o idee mai tare cand sunt alea anulate, la tine diferenta e asa mare fiindca cel mai probabil aveai "dop"
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: