In primul rand se demonteaza partea exterioara, adica tot ce iese: butuc si plasticele de langa (nu sunt sigur cum arata). Ca sa mai fie si functional portbagajul, daca n-are clapeta de deschidere langa scaunul soferului, cumperi un actuator de inchidere centralizata, si il montezi pe yala, sa traga de unde trebuie, ca sa se deschida electric. Firele le ascunzi pe unde apuci, pe sub plasticele de la praguri, si iti pui un buton undeva la indemana. Butonul ar fi de preferat sa fie de tip 'impuls', dar merge si unul normal, cu revenire, cu conditia sa nu-l tii apasat.
In functie de ce iti ramane la exterior, tai si sudezi o tabla dreapta ca sa aduci la nivel zona, sau daca iti ramane o mica 'groapa' poti chitui cu chit de fibra de sticla, sau poti chiar sa folosesti o bucata de fibra de sticla, dai cu rasina epoxidica sau poliesterica pe tabla, pui tesatura pe pozitie, dai si pe ea rasina pana se moaie complet, o aranjezi exact cum vrei sa-ti stea, si o poti fixa cu banda de hartie, ca stea fixa. In functie de cat intaritor ai pus in rasina se intareste mai repede sau mai lent, dar cel mai bine e s-o lasi pana a 2-a zi.
A 2-a zi o slefuiesti cat de cat, dupa care dai de 2-3 ori chit normal, fin, pentru finisare. Dupa ce slefuiesti chitul si obtii forma dorita, dai un strat de grund spritzchit, te uiti atent daca n-ai lasat pori (gaurele) in stratul de chit, care se vad prin grund, daca e cazul mai dai cateva grame de chit sa acoperi toate imperfectiunile, slefuiesti toata suprafata ce urmeaza a fi vopsita (de preferat tot haionul) cu hartie abraziva P220-P360, apoi o mai slefuiesti odata cu P500, stergi de praf cu o carpa uscata, apoi cu una umezita cu diluant sau benzina, dupa care poti incepe sa vopsesti.
JaguarSType întreabă:
johnsmith1890 întreabă: