Cred că e doar o reprezentare grafică a pilotului automat. Nu indica o turație anume.
4000 de ture la diesel e riscant poate, la besinoasele astea mici tdi
Eu la 4000 rpm la benzinara e ca la 2000 la tine
Sfatul meu treci pe benzina si vezi diferenta cand ai atingi redlineul la 7000 RPM
Cat despre ce ai intrebat cred ca e doar o indicatie formala data de sistemul masinii, nu trebuie sa te pacientezi din cauza asta
Si mie de exemplu imi spune sistemul cand sunt in treapta a 3-a si am 60 km/h sa schimb in a 4-a, e vorba de eficienta si consum si cum a fost setat acest sistem, nu intotdeaua este setat perfect!
Eu cred că mai degrabă ce vezi tu nu e pilotul automat ci un indicator care îți spune când sa schimbi vitezele. De asta e o săgeată. Passatul e diesel și audi benzina cumva? Pilotul automat îți menține viteza constanta. Atât. Sau dacă e cruise adaptiv, atunci îl poți seta sa tina distanta fata de mașină din față.
Ambele sunt tdi 2.0 amblele ma refer la martorul de pilot automat cand e activat una indica la 2000 cu sageata si una indica la 4000
si vreau sa stiu ce inseamna indicatorul, nu cred ca e consumul mai mic daca o tin in 4000 ture pe una
Simpatik in legatura cu benzina, nu ma refer ca nu trage. ma refer strict la martorul ala, una zice sa o tin in 2000 pe indicatorul verde din bord, una zice 4000... si nu stiu la ce se refera indicatorul verde
Aveti aici 2 indicatoare diferite, https://imgur.com/a/W8dWKFh
se refera cand e optim sa schimb treptele cand folosesc pilotul automat? ( sunt manuale ambele) desi la 2.0 e subturat daca schimb la 2000
Cred că e doar o reprezentare grafică a pilotului automat. Nu indica o turație anume.