Uzezi inutil cauciucurile; dar... daca o faci pentru a capata experienta in controlul directiei, ai mare grija ca sa nu iti accidentezi masina, pe tine, sau alte persoane. Bafta deasa si mult succes!
Nu o strici dar ce zici de nisip la frane? Sau poate ajung fire de nisip la rulmenti (roti). Nu e de bine
Omori transmisia, adica grupul, blocantele (daca ai), poate si planetarele, crucea cardanica.
Pe carosabil semi-alunecos, adica ud sau nisipos, socurile resimtite de transmisie pot fi mai daunatoare, pentru ca vorbim de aderenta neuniforma. Adica roata pleaca cu derenta slaba, puterea e mare, roata se invarte in gol, apoi prinde o portiune curata sau o piatra, si bruscheaza tot, pana la ambreaj si motor.
Cand esti pe asfalt curat, singurul soc vine de la motor spre roti, iar sarcina la roata e aceeasi, iar pe gheata nu prea exista sarcina, roata mergand doar in gol.
Despre pietrele ce zboara nu prea mi-as face probleme, ar mai fi articulatiile suspensiei care vor fi trase in toate directiile, jantele si fuzetele, care pot primi niste lovituri laterale de la bolovani sau gropi, si se pot descentra sau chiar sparge.
Whitesnake99 întreabă: