De fapt e o combinatie proasta pornind de la baza unui cauciuc de vara la care ii este schimbata putin compozitia si striatiile.
"anvelope all season, insa culmea la unele anvelope scrie "anvelope vara" (dar in descrierea anuntului au acolo scris la marcaje M+S)"
că e vară (aproape), d-aia. Aceleași, la iarnă se vor numi "de iarnă"
M+S înseamnă "mud & snow", adică noroi și zăpadă. Notația trebuie să o găsești atât pe anvelopele de iarnă, cât și cele all seasons.
Unde scrie "anvelope allseasons de vară", a scris un idiot.
Allseasons = cauciucuri cu notație m+s, care merg și la temperaturi ridicate.
Am avut o mașină cu Westlake allseasons, aveau pe ele M+S, fără fulg, parcă. Se comportau foarte ok, vara erau tari, iarna aveau aderență ok.
Poti cere siteurilor respective sa clarifice anunturile.Este totusi in interesul lor si nu cred ca te vor ignora.
Cum au scris și alții mai sus:
Nu există anvelope all season!
Îți cumperi separat anvelope de vara și anvelope de iarnă! Trebuie să fii preocupat de siguranța ta și nu de amenda milițienilor!
În realitate nu prea există anvelope all-season în adevăratul sens al cuvântului, adică anvelope care să se comporte la fel de bine și vara și pe zăpadă.
Anvelopele care se prezintă a fi "all-season" sunt de fapt un compromis prost, și nu sunt prea grozave nici vara, nici iarna.
Uite o descriere mai clară:
"Anvelopele all season reprezintă o combinație între anvelopele de iarnă și cele de vară. Modul de rulare este asemănător cu cel al anvelopelor de iarnă, dar cu caracteristicile cauciucului de vară. Acest tip de anvelope prezintă simbolul 3PMSF, dar nu se pot compara cu anvelopele specifice sezonului rece. Spre exemplu, o anvelopă de iarnă prezintă 1500-2000 de striații, pe când cea all-season conține doar 500. "