VW la 950 e bun pentru programul rabla. Nu vrei tu viteza dar aia la ITP vor frani si alte alea, bagi bani cu nemiluita si nu faci masina din ea. E masina pe viata ( n-o mai vinzi ).
Opel e motor de 1200, taxe mai mici, piese mai ieftine. Sunt si mai tinere. Bune, dar nu prea au pret ca sunt urate, dar f practice. Vezi ca mai sunt, eu ti-am dat asa la nimereala.
Masinile mai de marca dar asa vechi si rupte in 2 in Ro nu merita. Preferi una mai modesta ca tip si performante dar mai in picioare ca stare tehnica.
Parerea mea...
Daca faci 50km zilnic nu vei gasi o masina decenta in acel buget...
Fie vei arunca bani pe combustibil (si cazul de fata) fie vei ajunge sa investesti mult mai multi bani intr-un timp scurt.
Sfatul meu, mai strange ceva bani si cauta o masina diesel cu o motorizare accesabila, chiar daca nu va arata foarte bine dar sa fie o masina care sa te duca fara probleme acei 50 de km.
Mai strange niste bani si cumpara un opel astra g calumea cu motor 1.4 1.6 si ii mai pui si gpl si e perfect ca consum.
"Nu bate nu troncane, rulaj 1km"
Lipsea să spună că a folosit-o un bătrân până la magazin și înapoi.
Matiz, nu mașini din 1800
Momentan am o Dacie 1310 pe injectie 1.4 din 2002, cu ea fac de 5 ani 50km pe zi, naveta la munca si înapoi si nu am avut probleme, am schimbat numai bateria si plăcutele de frana. Dar nu mă mai atrage. Ea încă mai merge foarte bine dar nu mai vreau dacie, sunt singurul care are.Nu pot creste bugetul decât pana la 6000 lei.
Pentru inceput merge, e la moda sa mergi cu masini vechi in Romania. Sfatu meu e sa incerci sa lucrezi prin strainatate sa iti poti cumpara o masina noua si sa iti faci casa in tara apoi te intorci la cei dragi
Salut.
Da, merita Golful ala, dar mai poti trage de pret, 100-150e. Dotarile si faptul ca nu are rugina conteaza (cel putin in viziunea mea).
E bine ca nu vrei masina vitezomana, ca Golf 3 e o platforma deloc sportiva, insa in trafic te vei simti bine cu ea, iar piesele sunt ieftine. Problemele la astea sunt in principal cu rugina (praguri, contrapraguri, aripi fata si pod pedalier), apoi cu intinzatoarele de la cureaua de transmisie. In rest sunt ok, pentru niste 'vechituri'.
Variante mai bune exista, dar spre alte directii:
Mercedes 190 - tabla la fel de proasta, motoare mai puturoase, dar confort de limuzina, senzatie superba la drum;
Opel Astra F - platforma foarte sportiva, probleme mai mari cu tabla, motoare mai vii
Opel Vectra A - probleme cu tabla ca si Golful, tinuta de drum de limuzina, foarte foarte foarte finuta la condus, portbagaj IMENS, piese mai ieftine si decat Golful (ca si la Astra).
Insa daca ai apucat sa vezi Golful, si nu apare altceva interesant, il poti cumpara linistit, e o masina buna la naveta.
catalin030 întreabă: