Daca e varianta de 77 CP cum am gasit in configurator, cred ca e ok, daca are mult mai multi CP atunci numai este pentru incepatori.
Ca si acceleratie, nu zic un postulat, doar asa spre exemplificare, o motocicleta de 100 CP este echivalenta cu o masina sport de +300 Cp, deja o motocicleta de 180 de CP este egala cu o masina de +1000 CP
Raportul CP/ kg este in favoarea motocicletelor pentru ca sunt usoare, masinile sunt de tonaj
Nu as sfatui insa pe nimeni care tine la viata sa sa urce pe o motocicleta in traficul de astazi, dar o faci pe riscul tau.
Eu nu inteleg pasiunea pentru moto ca nu ma intereseaza, inteleg pasiunea pentru masini insa.
Daca as fi pasionat ca multi dintre voi, cu siguranta mi-as cumpara o motocicleta puternica si m-as duce pe circuit sa ma dau dupa care o aduc si pun in garaj.
Eu prin asta inteleg pasiune, cand ii vad pe toti meltenii ca trec printre masini cu viteza, mi se pare prostie nu pasiune!
Si eu cam am masini tari de cand eram adolescent, dar nu incurc pasiunea mea pentru masini cu prostia si lipsa de discernamant afisata de multi soferi, cu 'sportivii' aia care sunt sportivi de duminica pe sosea.
Pasiunea costa si e bine sa fie facuta pe circuit, asta daca tot aveti adrenalina in voi.
Habar nu am despre motociclete, dar nu e cam mare motorul de 650 pentru un incepator?
Poate incepi cu 250 sau mai stiu eu ce cilindree este mai linistita asa, pentru incepatori?!
Chiar nu vreau sa te descurajez de la aceasta pasiune, fă -o dar fă-o cu cap!
LSebastian întreabă: