| BuGsstormbunny a întrebat:

Salut, sunt începător si am un golf 4. Insa cand am facut scoala pe Golf 5 altfel se vedea coltul masinii pe partea dreapta si se vedea distanta fata de acostament. Insa la a mea nu prea imi dau seama, e mai nasol. Ce recomandați, repere?

11 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Te vei obisnui repede cu masina ta, cu condiția sa conduci zilnic.
Probabil primul pas este reglarea oglinzilor exterioare. Oglinda exterioara este corect reglata daca, fara sa misti capul ci foar privirea, in coltul de jos al oglinzii vezi manerul usii din spate.

| BuGsstormbunny explică (pentru regis):

Eu ma refer si in fata. spre exemplu te uiti in fata prin parbriz dar in partea din dreapta nu iti dai seama cat de departat esti de șant. noaptea vorbesc. ziua te poti orienta prin oglinzi. sau cand treci pe langa o masina ff aproape. cel mai bine e sa reduci viteza ff mult ca sa iti dai seama, la inceput.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Dai oglinda din dreapta putin mai jos, si vezi exact pe unde calca rotile.
Numai ca la Golf 4 ai o oglinda pe dreapta de zici ca era criza de sticla pe cand au inventat-o...

| BuGsstormbunny explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Asa e. e mai mica fata de cea din stanga. prost gândit.

| Sofer a răspuns:

Te vei obișnui conducând zilnic. Golfu 4 e pe benzina?

| Anonimboy17year a răspuns:

Recomand sa mergi cat mai mult si sa te uiti in oglinda din dreapta mai mult pana iti dai seama de gabaritele masinii.
oricum, tu pastreaza o distanta putin mai mare fata de obicei cat esti incepator.
un sfat de la mine pentru tine: Nu privi masina ca pe un "mastodont", incearca totusi sa constientizezi ce poate sa faca, dar cel mai important sa nu.ti fie frica de ea.

| BuGsstormbunny explică (pentru Anonimboy17year):

Multumesc. Da, incerc sa ma orientez cat mai mult din oglinzi. Noaptea e problema. pentru ca la noi in sat nu avem trasata banda doar pe mijloc. nu si acostamentul.

| Anonimboy17year a răspuns (pentru BuGsstormbunny):