Asta e si ideea, daca o poti porni atunci e foarte bine, mai ramane decat sa te plimbi putin cu ea sa incarce sau sa o lasi la relanti.
Prea multe porniri-opriri, ce ai facut ca este un record sa faci asa ceva in 15 minute
Am verificat în draci luminile de semnalizare, farurile, clima, închiderea centralizată etc, abia am luat o, de la un intermediar nu de la firma, și na, eu fiind începător n am stiut ca daca aprind bordul mereu se consuma bateria, am și eu o scuza cred
Lasa ca din greseli se invata.
pui un redresor de la cinev si reincarci in cateva minute bateria apoi te plimbi si tu 1 ora cu masina ca sa se incarce bateria in mers
Solutia ar fi sa pornesti motorul o data si sa mergi cu ea. E normal sa se descarce bateria la atatea porniri.
Salut, la atatea cicluri de pornire/oprire intr-un timp atat de scurt, bateria s-a consumat, ea nu se incarca daca tii motorul pornit 1-2 minute, pune un redresor sau trage curent de la o alta masina, las-o pornita putin iar apoi plimba-te cu ea sa i se incarce bateria complet, in caz contrar atunci pe instalatia electrica ai un consumator ce iti omoara bateria.
Salut. Multumesc de raspuns
Dacă masina porneste, nu pot pur și simplu să merg cu ea și să se încarce bateria fără să mai umblu pe la vecini sa imi trag curent de la ei?
Asta e si ideea, daca o poti porni atunci e foarte bine, mai ramane decat sa te plimbi putin cu ea sa incarce sau sa o lasi la relanti.
Exista posibilitatea ca alternatorul sa imi incarce iarasi bateria dupa ce circul cu masina?
Acesta este rolul lui, ce altceva trebuie sa faca?