Salutare!
Cum spuneam si altui utilizator de aici, problema provine din piesa care controleaza amestecul benzina-aer.
E cea mai comuna si clasica problema.
Chiar daca iti sunt sterse erorile, ele reapar. E inevitabil.
Eu aveam probleme grave in trafic.
Imi amintesc ca mergeam pe autostrada si brusc mi-a cedat, au aparut martorii si am fost nevoit sa raman pe avarii.
Mergi la service sa verifice eroarea si schimba piesa respectiva. Ei stiu despre ce e vorba.
O zi buna!
Cu toate ca stiu ceva mecanica, si ti-am citit raspunsul anterior, in care spuneai ca s-a stricat piesa asta miraculoasa de amestec aer/benzina la un DIESEL, aici mi-a sarit mai tare in ochi.
"Piesa" asta de reglaj al amestec, nu se poate numi decat carburator. Explica-mi si mie unde gasim o asemenea piesa, la o masina cu injectie CR, unde aerul e controlat de o clapeta, supape si eventual debitmetru, iar benzina merge separat, in cantitati exacte, prin conducte, si e injectata direct in cilindru, unde aerul a ajuns deja?
Scuza-ma, imi da cu virgula... Ce ai schimbat tu, totusi?
P.S.: Si masina de aici e 'pa motorina'. Diesel cu carburator, sau "piesa care stabileste amestecul aer/MOTORINA", nu erau nici in '80. Nu sunt tocmai batran, dar am vazut doar diesel cu injectie multipunct, pana acum.
Poate fi si gestiunea turboului, e turbo nu? este o electrovalva care gestioneaza turboul, poate fi si debitmetrul, sau amestecul combustibil/aer.ideal ar fi sa o pui pe tester si iti vor spune exact ce are.
Buna ziua, stiu ca e veche postarea, dar cum ati rezolvat problema? Masina mea tot ceva de genu' are numai ca imi apare abs in bord, cad toate acele, incetineste pana se opreste?