Este probabil modul limp mode care intra ca o avarie la anumite masini cu probleme sau cine stie intra doar sa iti zica NU MAI FACE ASTA, cu alte cuvinte este modul ECU de a spune ca este o problema! Si se aprinde si martorul check engine in bord.
Daca se intampla doar cand faci frana de motor, atunci nu o mai face si atat.
Dar de ce retrogradezi asa? mai bine calca frana normal fara frana de motor, nu stiu exact ce masina si ce cutie dar si asta poate fi o chestie, fiecare masina are o alta etajare a cutiei, am avut o masina care in treapta 2 urca pana in 120 km/h, daca o retrogradam din a 3-a cand aveam sa zicem 60 km/h in a 2-a, dadeam "soc" la motor cum ar zice Andy
Deci s-ar putea ca masina sa fie ok, ce faci tu nu e bine in opinia mea, dar sunt chestii si chestii cum spuneam aici vorbeste tipul cutiei si cum e "setata" de fabrica.
Am sa dau o tura la un drum mai lung cu un prieten mecanic, sper sa imi poata spuna el daca e problema la ceva ce fac eu sau la masina.
Cel mai bine asa.
Cred că e problema mașinii.
Ceva nu funcționează corect, și ar putea fi vorba despre actuatorul turbinei sau al pompei de înaltă presiune.
Am uitat sa mentionez, dupa ce se intampla aceasta problema, opresc motorul, apoi ii dau cheie iar la relanti turometrul este blocat la 1000 rotati
In ce sens este blocat relantiul? la diesel daca imi aduc aminte bine relantiul fiind mai mare decat la benzina este chiar in jurul celor 1000 rpm, asta nu inseamna ca este blocat!
Daca accelerezi pe loc si rpm nu urca atunci poate fi vorba de o blocare.
Sunt masini care de exemplu au limita la relanti in sensul ca nu o pot duce in limita rosie de pe loc oricat as accelera, este o protectie bine gandita!