1. depinde foarte mult de cum a fost intretinuta masina. poate sa te tina intre 200.000 si 1.000.000. nu ai de unde sa stii cum a mers, ce combustibil cu crengi a bagat, ce ulei, daca schimbat totul... aaa si vezi ca intre timp poate sa fi pierdut intre 30 si 100 cai putere... doar din cauza intretinerii proaste!
2. impozitul la un motor de peste 2500 cm3 ajunge aproape la 1.000 ron anual!
3. piesele se gasesc usor, dar sunt destul de scumpe, oricum cu cel putin 25-35% mai mult decat dai tu la ford acum...
4. revin la ce spuneam la inceput! depinde cum a fost intretinut! poate sa fie la fel de puternic ca la inceput, sau poate sa te faca unu cu logan diesel! trebuie sa ii faci un test de cai putere, si de soft, si sa vezi in ce stare este, in general un test DYNO se face la firmele mari de tuning si costa cateva sute de lei, dar stii exact si cuplu si puterea motorului.
5. nu mai exista de mult "categoria limuzine" la inmatriculare. dar da seria 7 este limuzina prin tot ce reprezinta ea!
6. consumul mediu o sa iti depaseasca 12-13% iarasi tine foarte mult de cum a fost intretinut.
7. oooo pentru a iti explica cum se alege o masina, si dupa cum se alege un BMW sunt prea multe de explicat, cel mai bine te apuci si citesti si tu pe forumuri, ca sunt aceleasi intrebari cu aceleasi raspunsuri!
Imi cer mii de scuze pentru eventualele greseli gramaticale ct si de exprimare! Munca ma suprasolicitat azi!
1. Ce te intereseaza pe tine este o rabla ruginita care poa sa mai meaga cateva zeci de mii de km, sau poate sa nu mai meaga deloc. In ambele cazuri, vei baga bani in ea. Un BMW nou coect folosit merge pana la 300.000 km, apoi tagi de el (nu se mai fac masini la fel de fiabile ca pe vemuri)
2. mult
3. se gasesc greu si sunt scumpe
4. nu sunt km reali, dar oricum motorul nu mai e ca nou la 20.000 km
5. Nu, la rable
6. 20-25%
7. Avand in vedere ca nu cumpar decat masini noi, il configurez cum imi place.
Daca vrei sa o inmatriculezi in Romania, ia-ti BMW 725tds. Pentru restul, impozitul prea mare. Cat despre KM, asta depinde de proprietar si de drumurile la service. Cel mai bine iti iei un BMW din Germania, daca vrei sa nu ai probleme. Piesele sunt scumpe insa; consumul este in medie peste 10% cu exceptia motorului de pe 725tds.
Bmw este o super masina si poti merge cu ea si 1mil km. insa cel mai simplu este sa te duci cu ea la un service ITP si ii faci acolo cateva teste. Masina poate arata bine la exterior insa ce e sub capota conteaza.