Singura solutie este montarea unui traseu scurt de evacuare, paralel cu cel original, pornind dinaintea DPF-ului (si vei avea eroare de la DPF cand deschizi valva). Astfel vei scoate gazele direct, cat timp e valva deschisa, si va urla. Asta bineinteles este o buleala care nici macar nu e ieftina, si poti ramane in continuare fara talon, daca se uita RAR-ul sub masina, si vede modificari neautorizate.
Varianta 2 este evacuarea full inox, pastrezi catalizatorul si DPF-ul (probabil sunt in aceeasi "toba", dar mergi in continuare cu traseu marit (larg), si 1-2 tobe sport, mai putin restrictive. Vei avea zgomot ok, mai agresiv dar nu foarte puternic, decat la turatii mari.
PS: ai macar 4000 de lei pentru asta, sau crezi ca se face cu 300 lei?
Si sa devii penibil si de rasu' curcilor? mai bine nu, ca face lumea misto de tine, mai ales ca e 2.0 DIESEL.
plus ca nu e legala modificarea respectiva, daca depasesti un prag de decibeli iti ia talonul, la un control in trafic, evident, mai rar apar controale pe sunet, dar apar.
lucian820 întreabă: