In general este o problema cu motoarele de 1, 4 benzina de la vw, ce poți verifica pentru inceput este : unde se prinde filtrul de ulei pe bloc trebuie sa fie o supapă de sens pentru ulei ( o bila cu un arc) se scoate și se spală cu spray de curățat frane, dacă problema persista, verifică presiunea de ulei cu un manometru pentru ulei ( dacă există presiune cu motorul cald peste 0, 8 bari la relantiu și la 2000 rpm depășește 2, 0 bari este în regulă atunci problema ar fi sonda de presiune ), mai poate fi și filtrul de ulei cu defect, dacă și după aceste mici verificări nu găsești un defect du mașina la un service și explica-le problema lor, unde sper să-ți găsească defectul. bafta și o seara plăcută.
Poate fi și de la axul cu came!?!?
A spus colegul tot.
Probabil se aprinde de la presiune la ulei prea mica.
Presiunea la ulei e mare cu motorul rece, si scade atunci cand se incalzeste. La relanti, cu motorul cald, ai cea mai mica presiune. Daca becul se aprinde in special atunci, inseamna ca asta e problema, si poate insemna uzura in motor, sau pompa dusa. Daca becul se aprinde si la rece ai ramane aprins, trebuie masurata presiunea, iar daca e buna, inlocuiesti bulbul (senzorul) de presiune ulei, care aprinde becul.
Trebui sa-i dar reset la computer
adica...tu ai schimbat uleiul...dar masina nu stie asta, si prin resetare ii spui masini ca ai schimbat uleiul si dupa te anunta la urmatoarea data cant trebu-i sa schimbi uleiul
masina are rolu ca un calendar cand tu ai schimbat uleiu