Acum ai făcut ungiul de fugă sau mai demult? Dar geometria roților? Dar echilibrare roți?
Cand am luat masina am pus-o la punct, din orice punct de vedere. Geometrie, schimburi, unghiuri de fuga, discuri de frana, placute, absolut tot ce se este consumabil.
Nu este vorba despre nici un cauciuc, care vorbeste ca nu e ca si originalu, nu e ca peste prajit, nu stie ce spune.
Tu ai probleme man, ai 3 posibile cauze.
1-Aliniamentu nu este facut, ori nu e facut bine, sau geometria cum zic romanii
2-Ceva piese rele, defectuoase, aici intra tot ce tine de directie si de suspensie.Atentie, daca tu ai un telescop rau ala esti, geometria nu-i buna, daca ai un brat din ala de la roata cu bucse carapate geoemtria e varza.Deci toate bratele alea de la roti,arcuri,telescop,bucse si chiar butucu rotii, nu stiu cm ii zice in romana ala unde sta prins rulmentu, daca una din astea este defect, rau, indoit, crapat etc geometria e varza, rezultatul cauciucuri mancate.
3-Daca masina a avut un accident si sa indoit sasiu, asta chiar si asa 1-2 mm ala esti, la revedere, in cazul asta pui cruce la masina aia, scapa de ea, desi e magarie sa o vinzi altcuiva daca ar fi asa.
Deci astea sunt posibilele cauze pentru care cauciucu se maninca inegal.Restu e poveste.
Nu stiu cine ti-a facut tie geometria,dar daca cauciucu se maninca in halu ala,geometria e varza,ala care ti-a facut-o tia luat banii si n-a facut nimic.
Cand faceti chestii de genul asta,geometrie,cauciucuri noi, cereti garantie, ala trebuie sa va ofere garantie pentru geometria facuta, te duci si sati plateasca cauciucurile.
Geometria nu se poate face daca ai un telescop rau, daca ai un brat din ala de la roata rau, daca ai bucse crapate
etc.Eu am fost si asta mi s-a zis, bine asta nu in RO, acolo se pare aia rad de voi.
Spui, la brate nu te-ai uitat sa vezi daca sunt strambe? Nici nu poti tu vedea asa ceva, alea sunt din aluminiu nu se indoie asa de rau sa le poti vedea usor, nu ai cum vedea tu lucru asta.Cine poate vedea? Ala care face geometria,nu-i da,nu poate regla si stie ca ai probleme,normal era sa iti zica frate nu-ti pot face pentru ca ai ceva probleme,du-te remediaza si revino.El nu stie ce piesa este defecta,dar nu poate regla, atunci inseamna ca ceva este defect, deci el stie ca ai ceva defect, nu stie ce anume dar stie sigur ca e defect ceva la masina legat de directie, de suspensie si de sasiu.
Eu am fost la specialisti nu la florin salam sau florin peste, aia din Romania iti spun ce miau spus.Ca asa e usor sa zica da gata am facut si sa ia banu si la revedere.
Dar avand in vedere ca eu locuiesc in alta tara unde poti sai dai in judecata f usor,iar cei care fac geometrii nu stau ei sa traga tepe,eu cred ca au avut dreptate. Poate ca no fi asa, am spus si eu ce mi s-a spus, daca aia au mintit asta e.
Gentile si ce mai spun unia nau treaba, poti sa pui ce genti vrei tu, originale sau de care vrei, alea nu-ti mananca cauciucurile cum spui.
Cam alea sunt optiunile.Acum am vazut ai spus ca ai pus la pct tot ai schimbat tot, intrebarea mea ai schimbat si ce piese ai folosit? Ma refer ai folosit piese noi sau luate de pe la dezmembrari? Daca ai luat piese de la dezmembrari nu te astepta ca alea sunt si bune.La dezmembrari merg in general masini care au avut accidente, deci nu cumperi brate, butuc, arcuri, telescoape de la dezmembrari, astea le cumperi noi.Capete de bara bla bla pai daca sunt uzate, normal la dezmemnvrari is uzate, lovite etc.
Am folosit piese noi, ce mi-a recomandat mecanicul. Masina nu a fost lovita.
Daca era geometria nu trebuia sa traga stanga/dreapta?
Sa traga stanga dreapta? Pai si o masina buna cu de toate trage stanga dreapta, asta depinde de drum.Deci nu are a face ca trage sau nu, cauciucurile alea arata ca geometria ta este varza.
Am mai spus nu are dea face marimea rotilor, sau a cauciucurilor cu uzura lor inegala.
Audi A3 normal ca nu are interior frumos, este o trotineta dar iti faci treaba, e mica inghesuita.Nu mai spuneti A4b7 spune A4 2008 sau ce an este, asa parca suna mai bine stie omu ce masina este.Eu si astea noi A3 am fost acu am facut proba la una noua,e trotineta frate,vizibilitate f redusa,stai inghesuit.
Deci nu te lua dupa cum trage masina, pentru ca ea trage si cum este drumul, te uiti la cauciucuri, acolo vezi exact cum sta treaba, iar la tine sta foarte prost, ti'a facut cauciucurile de formula 1 am patit si eu odata la fel, cauciucuri noi.Nu stiu cat costa sa faci geometria acolo in RO dar ar fi bine sa cauti pe cineva serios, sa zica exact cum sta treaba.Ii povestesti ce ai patit, spui ca vrei sa stii exact care e situatia ca il platesti.Ii spui uite cineva a spus ca daca o piesa din directie sau suspensie este defecta geometria nu poate fi facuta si intrebi este adevarat? Sa vezi ce spune, cel putin mai afli cate ceva, mai inveti ceva pentru viitor.
Sa iti mai zic ceva.De exemplu masinile confort astea germane, alea cu telescoape inalte, arcuri mari, cel putin 4 brate, astea cu geometrie varza stii cum merg pe drum? Merg drept, nu trage nicaeri , am avut eu asa un Audi A6 imi facuse cauciucurile praf, erau ca pe masa si sarma di/nspre interior deja se vedea dar masina mergea perfect drept, luam manile de pe volan mergea chiar si 100 de metri singura drept .Am fost la cineva care face aliniament asa zic in engleza, in sf mi-a spus ca e varza, sa chinuit omu pana a reglato.
Deci depinde si de om unde mergi.Am fost dupa mereu la acelasi om, am dus si ceva amici deai mei la el. Odata am fost cun audi A4 ca facu.se dealeru geometria, iar proprietaru a zis ca nu prea are incredere si/ am fost la tipu asta.Asta a bagat masina a facut ce facut el acolo, de fata cu noi, dupa a spus geometri/a este buna.Am intrebat cat ma costa? A zis nimic zic pai? zice pai dac a e buna, nu te costa dar el facuse exact ce se face, doar ca verificat, na reglat nimic ca nav ea ce.Deci dupa cum vezi conteaza si ce om este ala care se ocupa.Eu facusem geometria la A6 tot la dealer, dar la reprezentanta aia /is cam praf cu mecanica cu mai toate, aia in afara ca au scule si Programe ca meserioasi sunt cam varza.Reprezentanta nu prea se ocupa cu chestii complicate, cauza pentru care mecanicii aia is slabi, nu au exp.
A4b7 este 2004-2007.
A3 este 2004-2008(cel euro4).
Eu le spun dupa denumirile lor, cat despre cauciucuri, pot zice ca aveam slickuri pe ea.
Unde ai vazut tu ca scrie pe vreo masina A4 B7? Nu scrie nicaeri asa ceva, Dar A4 scrie si anul il scrie si epe ala.Dar B-urile astea sau ce alte coduri le mai spuneti voi nu scrie absolut nicaeri pe vreo masina. B ala este de fapt un cod de sasiu,nu vad ce legatura are B ala cu prefectura.E mai bun sa spui anul decat codu ala B dupa care nu stii mai nimic despre acea masina. Dupa an mai degraba stii, pentru ca stii ca in anul X masina aia a fost baricata cu mai stiu eu ce optiuni, pe cand daca spui B ce anume stii? Nu stii decat ca e fabricata intr-un interval de ani, dar nici aia nu stii, trebuie sa cauti
Deci dupa care denumire le spui? Asa ziceam si eu, probabil v-ati luat unu dupa altul si sa generalizat chestia asta.In alte tari masinile asa se numesc dupa model si dupa an, cand se discuta ceva, nu dupa codu de sasiu sau seria de transmisie
De fapt, in talon scrie a4 b7, cum este si la astra G, astra H, etc.
O fi daca spui tu, ori asa scrie in RO, dar ai vazut acte din alte tari, ai vazut ce scrie? Pe masina scrie B pe undeva? Eu nu am vazut asa ceva.Scrie pe net daca cauti ca B asta este de fapt codu de sasiu.Deci cu ce ma ajuta pe mine sa stiu codu unui sasiu? Deci o masina cand este facuta un model este pusa pe un sasiu, apoi inca vreo 3-4 ani se fabrica masina aia pe acelqs sasiu.Ok dar in fiecare an masina aia poate sa fie diferita deci fmaptul ca eu stiu ce sasiu este nu ma ajuta c absolut nimic, trebuie sa stiu anul sa pot sti exact ce caracterisitici are acea masina.Pt ca anul asta sunt optiunile astea,poate acum mai inventeaza careva ceva, la anul o pun pe masina cu acelasi sasiu.
Tu cum de o sa stii ca are acea inventie sau nu, dupa codu se sasiu? Pai nu stii nimic, stii doara ca e modelu din anul X pana in anul Y, Daca spui anul, bagi pe net si imediat apare caracteristicile acelei masini. Daca eu bag pe net B7 apare ce? Apare nimic clar.Eu cred ca asa cum clasifica americanii masinile, cum le numesc ei, este cel mai eficient mod dea putea verifica o masina.Bine fiecare cu parerea lui, eu vad cum e atunci cand incerc sa aflu datele despre o mamsina.Am cautat dupa B asta si nu am aflat, stai ca trebuie sa spui si anul zice unu pai atunci cemi mai trebuie mie B asta? Spune direct anul, bag pe net 2008 audi a4 si aflu tot ce s-a facut anul ala pe masian model A4 simplu, rapid, eficient
B7 este modelul de audi, nu sasiul.
B7=numarul de A4, nu al sasiului.
Indiferent de an, specificatiile sunt aceleasi, pentru modelele de 2004/2007.
Serios? Arata, demonstreaza.Modelu este A4 asta asa sa ai si tu macar idee.Brandu este audi, iar odele sunt A4, A3, A6 etc, asta e modelul ok? B-urile alea este codu de sasiu, adica platforma cum spune fabricantu pe care se aseaza restul, mai popular sasiu, cadru zii cum doresti.
Intra pe wikipedia si citeste, o sa gasesti platform B.Anyway crezi ce doresti, ramai asa cu ce stii.
B nu este codul de sasiu.
B este cod de platforma,eu am spus sasiu asa in mare dar in afara de sasiu mai cuprinde suspensia si directia, deci toate astea reprezinta platforma, cum zic producatorii.
Ca sa iti demomsrez ca gresesti ca tu spui ca e modelu, cum se face ca ai, sa dam un exemplu B8 pe aceasta platforma sau pus mai multe masini adica audi a4 breck sau berlina, sau decapotabila, toate sunt pe b8, atunci cum poti sa spui ca B8 e modelu? Vorbesti prostii.O sa iti las un link sa citesti, este in engleza, vezi ca putin jos pe pagine si spune ca sa generalizat si se spunea sasiu
https://en.wikipedia.org/wiki/Car_platform
Simplu. A4 b8 sedan, avant, cabriolet. Au denumirile corespunzatoare.
Bun, uite, la a3, variantele sportback, a3 8p. Si cel in 2usi, si cel in 4usi se numesc a3 8p sportback. Asa este si la facelift, fiind cunoscut ca 8PA, majoritatea zicandu-i 8p facelift.
Eu nu am vazut modelu asta ce spui tu, adica sa scrie pe undeva P ori B cum am spus nu scrie nicaeri asa ceva pe masina, asta pentru ca P ori B nu conteaza pentru utilizatori, aia conteaza doara pentru fabricant, sau pentru stiu si eu cunoscatori care repara, dealeri etc.Intra pe siteuri straine si/ vezi cum numesc ei modele, lasa-ma cu ce e la romani, la romani tot e invers, orice este ilogic la romani are logica
Mobile.de, a4 b7. Ma duc la un dealer specializat audi si le cer un audi a6 c8. Sau informatii despre caroseria lui a6c6, sau a6c5. Am lucrat in domeniu auto, parte electrica, mai mult pe VW(fabrica face si pentru Skoda Octavia si Audi C8, poftim alta dovada ce se ia si dupa B/C/P, etc, vw T6).
Vino in America si du-te unde doresti tu si intreaba cum spui ort sa se uite astia la tine ca la urs, aici orice masina spui modelul, in cazu cu audi A4 apoii intreaba ce an si ce motor si aia e tot. Oriunde si pe net cand cauti o masina, spune modelu, pui modelu, pui anul si ce mai vrei tu dar nicaeri nu exista B sau P sau magarii de genul asta.Dar na RO sta mai bine ca America la masini auto se pricep mai bine romanii, normal ce stie americanu, habar nu are de nimic.Eu ma duc la dealer cand vreau,am fost pentru piese de audi,de bmw pai la dealer sa fiu sincer nici nu te ia dupa model macar sau dupa an, iti cere WIN-ul ala din geam, dupa ala iti da piese, dupa ala dealerii verifica exact ce are pe ea masina respectiva.
In rest in afara de dealeri restul asa intreaba, anul, modelu EX 2008 Audi A4 2.0T.asa se numesc aici masinile,,iar eu di/n cate stiu america este tara masinilor,aici nu vezi altceva decat o mare de masini,nu vezi tipenie de om pe jos toata lumea merge cu masina
In sf e bun daca in RO asa se vorbeste,fiecare cu limba lui. Aaaaa ce e cea mai naspa masina aici in America? BMW astia sunt cei ai jegosi,nu sau afiliat la OBDII nici acum,nu stiu de Porshe daca aia is pe OBDII,ma refer la scanare,sau cum ziceti voi in RO alta cuvant aiurea, cel putin pentru mine e aiurea, voi spuneti la scaner tester dar pe el asa scrie scaner, chiar si scrie cand dai stard scan, adica scaneaza masina de ce ii zic romanii tester numa ei stiu, dar asta e romanii au limba lor.
Daca directia este facuta bine, bratele nu sunt indoite, mai ramane o singura varianta.
Si anume:
Roti cu et-ul necorespunzator.
Am ceva pe 17, de la asa by bbs, si sunt marimi mai mici decat in talon. M-am uitat sa nu frece in acele aparatori de plastice, nu. M-am lasat pe masina, tot nu atinge... Cat despre brate, nu m-am uitat daca sunt strambe... dar nu cred ca ar avea cum, cat timp am schimbat rulmentii, placute, discuri. Sigur imi zicea mecanicul sa mai ia niste banii!
Trebuie ca jantele si anvelopele sa corespunda cu cele din fabrica.
Aici ma refer ca anvelopele sa aiba acele marimi din acte.
Iar jantele sa aiba acelasi J si ET ca cele din fabrica, sau raportul egal.
Cat timp, una din aceste dimensiuni e diferita, automat masina nu va mai "apasa" egal pe toata suprafata cauciucului, si asa, va aparea uzura neuniforma.
Au acelasi j/et cu cele de fabrica, care vin normal pe A3.
Atunci, ar ramane doar cauciucurile sa fie de vina, daca spui ca au alte dimensiuni decat cele din carte.
Cauciucurile au venit cu tot cu masina. Erau de iarna. Nu cred ca nu respectau marimea din talon, masina avand jantele ei din fabrica. Acum i-am schimbat jantele, sa vad daca mai face... oricum ma gandesc sa o dau pe un a4b7, deoarece A3-u nu are interiorul ala frumos, clasic audi...