Trebuie tractata masina pana la mecanic, desfacute bujiile sau injectoarele, si invartit motorul. Daca cumva este apa in cilindri, atunci e nasoala treaba, probabil sunt indoite bielele, iar in cazul asta pot fi sparte si capacele de biele, fisurat vibrochenul ori chiar indoit.
Un indiciu pentru a vedea daca a ajuns apa in motor, este filtrul de aer. Daca el e uscat, e cam imposibil sa fi ajuns apa in motor. Desfa-l, si vezi cum e.
Varianta mai simpla ar fi defectiunea electrica, care se depisteaza facand o diagnoza.
Sunetul electric sigur a fost de la demaror, care ori incerca sa porneasca si nu putea invarti motorul, ori are un scurtcircuit; e amplasat jos, deci sigur s-a udat.
Daca gasesti filtrul uscat, lasa masina sa se usuce complet, si poti incerca sa pornesti. Daca e ud, mergi la mecanic si stai langa el pana cand se apuca de ea, sa nu fie cumva un cretin care se urca sa-i dea cheie; cunosc destui "mecanici" care ar face asta.
Filtrul este plin de apa... Merg mâine cu ea la mecanic, mersi de răspuns
Dacă e ud traseul din filtru spre admisie, atunci sigur a ajuns în motor, și a făcut ceva daune.
Apa nu se comprimă, când o prinde motorul și se ridică pistoanele, obligatoriu se îndoaie biela. Dacă e diesel mai ales, raportul de compresie e imens, cu apă acolo poate crăpa și chiulasa.
Mecanicu stie ce si cum. Paguba mare este pentru ca a intrat apa peste tot. E posibil sati bagi manganu in masina so schimbi
Depinde cat noroc ai, in cazul cel mai rau ai terminat motorul daca a ajuns apa prin cilindri...
E simplu: sa nu intrii in apa in general. Daca era si o groapa pe care nu o vedeai?
Oricum experienta spune ca e nasol. E posibil sa schimbi motorul, ceea ce de regula se traduce cu alta masina.