Salut! Stii ca iti trebuie permis (cat. AM) pentru orice fel de vehicul care este actionat prin motor cu carburant? In fine, ia-ti in 4 timpi, e mai usor de lucrat cu el, intretinearea se face mai usor si nu se strica asa repede.
Am categoria A1! Și am auzit la unii ca cel de 2 timpi trebuie sa amesteci benzina cu uleiul! E adevărat?
Am Categoria A1
La orice motor in 2 timpi trebuie sa amesteci benzina cu ulei, ca si exemplu, motoarele de la drujba sunt in 2 timpi. De aici poti sa iti dai seama cam ce si cum.
Nu te supara, dar toate vehiculele sunt actionate cu carburant, vrei sa zici ca poti conduce un camion, un autobus sau o masina cu AM? ia mai gandeste-te odata la ce ai spus
Majoritatea motoarelor moderne in 2 timpi isi fac amestecul direct in carburator, cu ajutorul unei "pompe cu melc".
Ce experienta personala ai, in privinta motoarelor, in 2, sau 4 timpi? Eu am peste 50 de ani de experienta
Are 16 ani, cred ca l-am facut sa ma inteleaga. Nu trebuie sa te raportezi intotdeauna la o scara larga.
nu iti trebuie o experienta "vasta" in motoarele in 2 si 4 timpi. Este de ajuns sa stii in ce consta fiecare si sa faci diferenta de fiabilitate intre ele.
Simpitate=eficienta; dar mai mic randamentul, la motoarele in 2 timpi. Comentarii?
Omule, ai zis ca iti trebuie AM pentru orice e actionat de un motor cu combustibil, autobuze, camioane, tractoare, masini, astea toate merg pe combustibil, pune un raspuns in varianta corecta, cu ce l-ai facut sa te inteleaga? ca poate conduce si avionu' cu categoria AM?
Motoarele in 2 timpi sunt denumite astfel deoarece ciclul motor se desfasoara pe durata a 2 cicluri, adica pe durata efectuarii de catre piston a 2 curs/e, respectiv o rotatie completa a arborelui cotit.
Principala caracteristica a motorelor in 4 timpi o constituie desfasurarea ciclului motor in 4 timpi(4 cicluri), respectiv 4 miscari lineiare ale pistonului si 2 rotatii complete ale arborelui cotit.
LASA AMANUNTELE DE SCOALA PRIMARA! care dintre cele doua sisteme are cuplu mai mare, la aceeasi capacitate cilindrica si la acelasi raport de compresie? ascult!?
Ma refeream strict la ceea ce a intrebat el. Daca esti atat de idiot incat sa continuit sa te ambalezi atat nu ai decat. Omul a inteles, nu vad ca obiecteaza.
@ Si la aceeasi lungime a manetonului
Automat, cuplul mai mare este la motorul in 2 timpi. Happy?
Fii explicit! De ce? Vreau sa vad opinia ta.
Imi esti simpatic; dar esti si amuzant, uneori. zic eu ca argumentele anterioare, indirecte, iti dau raspunsul dorit!
Ok, Valeriu, cel cu 50 de ani experienta in domeniul motoarelor in 2 si 4 timpi. Daca nu poti veni cu argumente concrete sugerez sa incheiem discutia.
Fiecare cursa are moment activ ( prin exploie ). MULTUMIT? ( 2T )
CUMPANESTE CU ATENTIE SI DISCERNAMANT SFATURILE "SPECIALISTILOR" DE CARTON! Pentru inceput iti recomand o motocclete "mai putin naravasa", paca vei capata suficienta experienta.
Salut, la scuterele 2t nu trebuie sa ii faci tu amestec de oarece are rezervor si pompa de ulei separat, tu trebuie sa ii bagi ulei unde se baga uleiul si benzina separat, asta daca iti functioneaza pompa, daca nu, atunci ii faci tu amestec, bagi 20 ml ulei la 1 litru benzina succes
Alexmelu întreabă: