Fiabilitatea... Varza, din cauza motorului. Consumul poate fi ok. Intretinerea... Depinde ce mecanici ai 'in dotare', si cati km reali are masina. Motoarele 16V de la VAG sunt prastie, nu i-as recomanda asa ceva nimanui. Am vazut destule, am vrut sa cumpar unul si scotea fum de parca luase foc un cauciuc (nu exagerez!), mirosea si tapiteria din ea a fum, desi nu se fuma in masina, din cauza motorului.
Golf 4 iti cumperi ori 2.0 benzina daca nu vrei diesel, ori 1.8T daca vrei motor (desi caroseria nu se tine de el), ori 1.9 TDI daca vrei masina.
Chestiile astea 16V sunt niste rahaturi. La 105CP pe care ii declara, te preseaza si autobuzele la drum intins. Din nou, nu fac misto, am un prieten cu Leon 1.6 16V 105CP, care n-a putut scapa de un sofer de autobuz nesimtit, IN LINIE DREAPTA.
Si cea mai dureroasa parte: pretul... 2800 de euro pe o masina din 2001? Suntem in 2015! Un prieten si-a cumparat recent Focus 2003, full fara piele, break, 1.8 TDCI impecabil, cu 1800e, din targ. A mai dat 700e taxa. Cu tot ce a investit in masina (revizie preventiva, folie pe geamuri, conversie LED, jante aliaj pentru vara, subwoofer...), a ajuns undeva pe la 2900e. Si are masina diesel, incredibil de spatioasa, foarte sprintena (la mersul lui imediat are 180-200), economica, aratoasa si foarte stabila/confortabila, in special la drumuri lungi (in oras e mai naspa, e mare si nu o parchezi oriunde). Golful ala ce are? Dai 2800 si trebuie sa o inmatriculezi, si din lista de mai sus e doar aratoasa!
Decat un raspuns din acesta, mai bine nu mai comentezi.