Intra pe forumurile posesorilor de Opel, o sa primesti sfaturi utile, poate chiar cauza si rezolvarea problemei.
Majoritatea problemelor pe care le intampini la o masina veche, sunt stiute de alti posesori mai vechi, si iti dau rezolvarea direct.
www.clubopel.com
Beculetul galben e poreclit "check engine", si n-are nici o treaba cu cablul.
Se aprinde cand gazele nu ies tocmai ok, de obicei e influentat de benzina proasta, sau de condus prea sportiv, sau prea infundat.
Pune-o o benzina buna (nu Lukoil), si scoate-o la un drum intins, tine-o putin peste 80km/h, sa se mai desfunde, daca cumva ai folosit-o mai mult prin oras, sau drumuri scurte cu viteza mica.
E posibil ca acest beculet sa porneasca pentru ca nu am toba finala montata pe masina?
Am mai circulat si eu cu masini fara toba finala, mergeau mai prost, dar nu s-a aprins becul la nici una... Nu am circulat mult, ce-i drept.
Deci, nu stiu daca ar putea avea legatura. Dar sonda fiind tot pe evacuare, poate fi si asta o cauza.
Clar nu e nici din cablu nici din toba finala, acum problema s-a agravat... am postat un alt topic la care ai si raspuns. O sa vad ce o sa fac si o sa va tin la curent. Multumesc!
Intra pe forumurile posesorilor de Opel, o sa primesti sfaturi utile, poate chiar cauza si rezolvarea problemei.
Majoritatea problemelor pe care le intampini la o masina veche, sunt stiute de alti posesori mai vechi, si iti dau rezolvarea direct.
www.clubopel.com