4l de motorina nu sunt un capat de tara, nu se intampla nimic daca in loc de 15l faceai un plin. Iar dupa ce ai consumat 5-10l trebuia sa alimentezi din nou pana la plin, iar dupa 2-3 astfel de cicluri, motorina era atat de diluata incat practic nici nu mai conta.
PErsonal ma indoiesc chiar si asa ca problemele motorului tau au legatura cu cei 4l de motorina.
Ține minte: Dacă din greșeală ai alimentat cu combustibil greșit (benzină în loc de diesel și invers), în momentul în care ai realizat greșeala, nu trebuie sub nici o formă să pornești motorul. O tractezi sau o duci pe platformă până la cel mai apropiat service, altfel riști să se strice injectoare sau pompa de injecție sau să înfunzi catalizatorul și sunt foarte scumpe.
Probabil vei nenoroci pompa de benzina, daca nu chiar motorul. In cazul tau trebuia sa golsesti instalatia si sa o cureti, nu sa mai bagi benzina peste
Ori ai infundat catalziatorul, ori injectoarele. Scoate tot din ea si baga numai benzina si un aditiv pentru curatat instalatia de alimentare. La inceput nu o mai forta si apoi incet, dupa ce incepe sa-si dea drumul fa un drum mai maricel de peste 60 km in afara si o tii mai turata putin. Daca puneai emreu sa ai plin numai cu benzina ( eventual de Co 98-100 ) se consuma incet si nu aveai probleme.
Am scos amestecul dupa 100km dupa ce masina se ingatuia in ultimul hal si am bagat benzina si nu mai porneste deloc ce credeti ca poate fi?