Am avut o solenza din 2003 inca din anul 2005 pana in prezent, acum sta si se odihneste in curte, am alta masina pe care o folosesc zilnic.
Masina a fost superba! consumul mic [1.4 mpi ], usor de condus, franele foarte bune, motorul foarte foarte bun! are peste 300 000 km si iarna porneste la prima cheie cu toate ca nu o folosesc deci sta de cam 3 ani de geaba, da, se face piscina daca o faci decapotabila nu am avut probleme cu apa cat timp am avut masina!
Am dat masina unei cunostinte pentru ca avea nevoie 2 zile, din pacate s-a ars pompa de apa, a ramas fara apa, si a mers asa pana a vazut ca temperatura motorului a urcat foarte tare, apoi a oprit motorul, a sunat pe cineva, a tractat masina pana la service, a reparat ce a avut de reparat si morul pornea ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat! Nu prea cred ca are 8000 km, totusi masina are 11 ani! inseamna ca masina aia a fost tinuta statuie in fata casei!
Ce am de reprosat la o solenza? prinde rugina peste tot oricat de mult ai intretine-o, caroseria se inclina cam tare in curbe, usile de la a mea se inchid cam greu, portbagajul de asemenea dar totusi am folosit masina asta foarte mult, am dus-o dincolo de limite, am agatat cativa bolovani cu burta masinii de a trebuit sa repar baia de ulei, suportul de la cutia de viteze etc... MASINA MERGE CA NOUA!
Faci testul cu pisica. bagi o pisica in ea si pe unde scoate capul chituiesti. si asa nu mai ploua in ea. eu am facut scoala de soferi pe o dacia solnita si avea pe le 220000 km in bord. mai troncanea, ca deh, dai 1500 euro pe ea, nu 30000, dar este fiabila. doar sa ii faci testele sa te asiguri ca a fost intretinuta
Mda, unii cand au cuvantul Dacia fac alergie. Mai bine isi iau un BMW vechi de 30 ani cu 400.000 km decat o dacie bine intretinuta.
Solenta e masina buna, chiar mai reusita dectt primele modele de logan. La banii aia e cea mai buna alegere mai ales daca masina e bine intretinuta
Iti dau eu un feedback negativ
Am avut ocazia sa vad Solenza impecabila, avea sub 40.000 km, tinuta in garaj, condusa ocazional de o doamna. Desi toate chederele erau ca noi, si nu ploua in masina, podeaua portbagajului era intr-adevar "piscina", si am mai auzit de problema asta, nu se ventileaza eficient in mers.
In plus, Solenza e facuta pe platforma de Nova/Supernova, care la capitolul rugina e catastrofala, foarte multe zone cu tabla dublata, unde se aduna condens si se sparge totul, intr-o mare de rugina si pamant.
Ca parti pozitive, Solenza are motorul ce a echipat si Loganul pana nu demult, un motor superb (1.4 mpi), iar stabilitatea din cate am auzit este extraordinara, fata de Logan, care te omoara la primul hop.
O alta bila neagra pe care i-o dau Solenzei este la spatiul interior, stalpii cupolei sunt mult prea aplecati, desi am putin peste 1.70 m-am simtit cam ciudat in ele, parca aveam grija sa nu dau cu capul de geam, iar tetierele sunt prost gandite, obliga soferul sa stea ghebos, e mult mai bine fara ele.
Eu personal la 1500e cumparam un Logan 1.4 mpi, pentru ca in general m-am orientat dupa masini cu potential de revanzare, ca sa nu ma blochez cu ele. Insa Solenza ta, daca te multumeste, e un best buy, la km aia e ca noua, si daca ai grija de punctele ei slabe (aerisesti portbagajul cand ai ocazia, nu-l lasi cu apa, si odata la 2-3 ani o duci la tinichigerie pentru intretinere, ceara + insonorizare pe unde e necesar), o sa ai o masina foarte buna, renteaza sa tii asa ceva pe langa casa omului.
''Multi mi-au spus sa stau linistit cu solenza ca la prima ploaie se face piscina inauntru si multe alte defecte''
multi s-au nascut numa in BMW-uri, Mertane si Audiuri si nu-si dau seama ce inseamna sa nu-ti permiti sa dai pe o masina mai mult de 1500 euro. La banii astia nu gasesti nimic mai bun ca o Solenza. Stai linistit ca nu ploua in ea, Solenza a fost mai buna si mai fiabila ca Loganul.
Exact unu cu un bmw mi-a spus asta. si cred ca m-am hotarat, o cumpar. multumesc mult
N-ai pentru ce.
stiby întreabă:
anonim_4396 întreabă: