De unde stii tu ca nu intra in 1 si 2? Odata ce este automata nu vad cum de stii tu in ce viteza intra? Apoi daca ai avea probleme sigur ai avea check engine ON,deci trebuie sa ai coduri de transmisie.
Cand nu intra in anumite viteze,daca scanezi masina o sa iti zica exact si ce viteze sunt cu probleme.
In general la transmisiile automate se strica solenoizii,adica niste cum sa le zic motorase f mici,vorba vine motorase,ceva electrici oricum,care deschid sau inchid circuitul de fluid,asa schimba astea automate vitezele.
Deci primul lucru ce trebuie sa il faci,este sa scanezi masina,sa stii exact daca ai probleme la transmisie, tu nu ai dat nici o informatie de unde stii ca nu intra in vitezele aratate de tine.
Nu merge cu stii tu, sau simti tu, aici nu mai e ca la alea manuale ca vezi ca nu-ti intra in viteza, aici totu se face cu scanerul, ala iti spune exact care este problema.
Nu are rost sa schimbi transmisia pentru 1-2 solenoizi, acestia se schimba si usor, se da jos doara capacu de la transmisie si acolo se afla solenoizii astia localizati.Bine acum depinde si de masina dar cam acolo sunt pusi.
Insa nu te apuci sa schimbi tu asa dupa ureche solenoizii astia sau sa schimbi transmisia, fara sa stii exact ce problema este.
Transmisiile automate nu se strica asa de usor, in general nu se strica mai niciodata solenoizii astia mai fac figuri, asta asa mai comun si ambreajul se mai duce la unele, dar in general astfel de transmisii rar sa aiba probleme.
Nu ma prea pricep îți spun sincer, iar viteza în care întra o știu din cauza ca îmi arata în bord în ce viteza sunt...
Depinde de anul de fabricație al mașinii, căci C5 se produce din 2001, dacă nu greșesc. Ori cu cât este mai vechi, e posibil ca întreaga operație să depășească valoare mașinii cumpărate. E scumpă cutia, căci dacă nu găsiți una second hand, trebuie să comandați una la firma Citroen.
Dacă, era cutie manuală se putea repara la un service bun.
Iar, apoi trebuie să puneți la calcul și manopera din service, căci trebuie ca să schimbați cutia, să se dea jos motorul, schimbat plăcuțele la ambreiaj sau chiar ambreiajul cu totul, dacă s-a circulat cu ea defectă.
Sfatul meu este, dacă nu ați încheiat tranzacția, renunțați la această mașină și căutați un C5 fără defecte tehnice majore.
Sfat, este o emisiune pe Discovery, "Wheler dealer", la o singură emisiune să vă uitați, e la ora 20, ca să înțelegeți ce am scris mai sus. Pe scurt, cumpără mașină, cu 2000 lire, dar ca să o pună la punct și să îi crească valoarea, investește chiar și 8000 de lire, fără manoperă, doar piese, consumabile.