Omule mai usor, 2005 nu-i un an rau sau stai ca pentru unii mai bine iti iei o masina noua dar sa scartaie toate plasticele in ea si sa aiba un mini motoras care sa nu te ajute deloc.
Un lucru ce nu-l inteleg oamenii, am mers cu logan 1.4 75 cp si cu a mea, un Volvo v40 din 97' cu 2.0 benzina si in oras surpriza! Avem cam acelasi consum, loganul 12-13 si eu 14-15, si totusi eu am aproape de 2 ori mai multa putere + confort si stabilitate + calitate a materialelor.
Este ok sa ai o masina noua, intr-adevar iti dau putina dreptate acolo, strada nu-i pista de curse si intr-adevar nu conteaza cine pleaca primul de la semafor dar ce faci cand vrei sa faci o depasire? Eu cu a mea pac pac, cateodata imi doresc mai multa putere dar ma ajuta foarte mult si asta pe care o am, cu o masina noua cu motor slab ce faci? Stai si astepti sa ai 2 km liberi in fata sa te poti baga in depasire, asa daca folosesti masina doar in oras sau nu te deranjeaza sa mergi cu 70 in spatele tirurilor cand limita e de 90-100 ia-ti masina cu motor mic...
Pe langa asta, referitor la masinile vechi, daca aia din 2005 ti se pare antichitate a mea cred ca-i de pe timpul cand dinozaurii inca existau, in fine, eu unul sunt foarte multumit de masina, da, mai face probleme din cand in cand DAR problemele alea le pot rezolva pe marginea drumului (se mai arde o siguranta, mai sare o mufa, mai crapa un furtun, are totusi 20 de ani si 500 000 km) niciodata n-am ramas cu ea sa nu mai am ce sa-i fac, consumabilele se schimba la acelasi interval indiferent de cat de noua/veche este masina, pe langa asta o masina veche de dinainte de 2005 este mai de calitate, mai rezistenta in timp, motor mai bun, mai putina electronica, a mea singurii senzori pe care-i are sunt aia de ABS, ESP, sonda lambda, senzorul de masa de aer, ala de airbag-uri si nu stiu, poate ca am omis ceva, in rest... pun testerul pe masina si n-am nicio eroare, daca ma duc la un Volvo din 2010+ (sau nu neaparat doar Volvo, orice masina) care are o gramada de electronica pe el si pun testerul s-ar putea sa ma trezesc cu niste erori cu toate ca masina merge perfect si nu are nicio problema, aparent! Cand te lasa o masina noua in drum stai si plangi langa ea! O masina veche o poti repara cu un minim de cunostinte + ca este ieftina de intretinut, daca agat un gardut sau se freaca un 'priceput' de mine ma duc la dezmembrari si-mi cumpar tot ce vreau la un pret mic pe cand la una noua te cam costa!
Uite diferenta dintre o masina veche dar premium si o masina low cost noua, am fost la padure recent si am bagat masina pe niste tiharai de am reusit s-o frec cu burta de pamant si sa agat cu bara fata si spate de niste cotituri urate de credeam ca raman fara ele, n-am avut niciun fel de problema, cand am dat cu o solenza cu burta de pamant am ramas fara un suport al cutiei de viteze, cand am dat a 2-a oara am ramas fara baia de ulei, ok, solenza face parte din categoria masini antice dar a fost facuta pe acelasi 'buget' ca masinile noi low cost, nu stiu daca ai fost vreodata prin Cluj-Napoca si ai vazut ce damburi pentru limitarea vitezei au aia, eu am dat cu 50-60 peste unul si iti zic, s-a auzit si s-a simtit foarte naspa, masina n-a avut nimic. Este fain cand ai un 'tanc' vechi, merge foarte bine, poti sa-ti 'bati joc' de el, este confortabil, stabil, are putere, merg toate la el, atata tot ca-s carcotasii care vin cu masinile lor noi si ieftine si se intreaba cum de n-am bani de masina noua, daca as avea 10 000 de euro sincer mi-as lua o masina pana in 2005 si restul banilor i-as baga in masina s-o pun la punct in caz ca are nevoie Daca masinile pentru tine sunt doar in mijloc de transport atunci clar nu merita sa te chinui cu alea mai vechi si iti poti lua orice gasesti cat mai nou etc etc dar daca stii ce vrei de la o masina atunci varsta nu mai conteaza!
Salut,
Nu as recomanda acea masina, chiar daca arata usor ciudat din fata si foarte frumos inauntru.
Este varianta asiatica a lui bmw x5. E copie. Are niste probleme cu motorul in sensul ca nu prea se intelege la consum.
Apoi ea ca fiabilitate nu este chiar cea mai reusita.
Un amic a luat-o foarte fericit dar a sfarsit prin a o da dupa ce a platit si bani buni pentru reparatiile ei.
Mulțumesc pentru răspuns! Dar de un audi A4 2005 motor 2.0 16V 140 cai ce părere ai?
Antichitate, mai ales Audi.
Depinde ce doresti...
Daca vrei o masina veche de 12 ani... 13 in curand. Sau la aceiasi bani te poti uita la un logan sau ceva de genul acesta...
Costul cu intretinerea la masinile vechi e mai mare. Consumul mai mare. Poate si comfortul inauntru sa fie mai mare.
Acum daca vei folosi masina zi de zi, practic vei dormi in ea, atunci conteaza un pic confortul.
Dar daca ai o folosire normala a masinii... de ce sa iei ceva vechi?
Cea noua mai vine cu o garantie, etc. Sa decolezi cu un avion vechi si uzat e diferit de a te bucura de experienta calatoriei in una noua.
In plus nu uita ca piesele unei masini au in general cam aceeasi viata. Daca incep sa pice... nu se mai opresc decat greu.
Iar singura diferenta fata de un logan este la final motorul. Acum de ce ai vrea sa pleci de la semafor primul ca sa ajungi la urmatorul primul... sau de ce ai conduce cu 200 pe autostrada? Astea sunt chestii la care tu ar trebui sa iti raspunzi.
Personal as alege ceva mai nou. Stii... suntem in 2017. Uneori am impresia ca e 2010. Dar tot 7 ani raman diferenta. In cazul tau sunt 12 ani.
E putin cam arheologic ce doresti. Dar cu siguranta ai motivele tale intemeiate.
Omule mai usor, 2005 nu-i un an rau sau stai ca pentru unii mai bine iti iei o masina noua dar sa scartaie toate plasticele in ea si sa aiba un mini motoras care sa nu te ajute deloc.
Un lucru ce nu-l inteleg oamenii, am mers cu logan 1.4 75 cp si cu a mea, un Volvo v40 din 97' cu 2.0 benzina si in oras surpriza! Avem cam acelasi consum, loganul 12-13 si eu 14-15, si totusi eu am aproape de 2 ori mai multa putere + confort si stabilitate + calitate a materialelor.
Este ok sa ai o masina noua, intr-adevar iti dau putina dreptate acolo, strada nu-i pista de curse si intr-adevar nu conteaza cine pleaca primul de la semafor dar ce faci cand vrei sa faci o depasire? Eu cu a mea pac pac, cateodata imi doresc mai multa putere dar ma ajuta foarte mult si asta pe care o am, cu o masina noua cu motor slab ce faci? Stai si astepti sa ai 2 km liberi in fata sa te poti baga in depasire, asa daca folosesti masina doar in oras sau nu te deranjeaza sa mergi cu 70 in spatele tirurilor cand limita e de 90-100 ia-ti masina cu motor mic...
Pe langa asta, referitor la masinile vechi, daca aia din 2005 ti se pare antichitate a mea cred ca-i de pe timpul cand dinozaurii inca existau, in fine, eu unul sunt foarte multumit de masina, da, mai face probleme din cand in cand DAR problemele alea le pot rezolva pe marginea drumului (se mai arde o siguranta, mai sare o mufa, mai crapa un furtun, are totusi 20 de ani si 500 000 km) niciodata n-am ramas cu ea sa nu mai am ce sa-i fac, consumabilele se schimba la acelasi interval indiferent de cat de noua/veche este masina, pe langa asta o masina veche de dinainte de 2005 este mai de calitate, mai rezistenta in timp, motor mai bun, mai putina electronica, a mea singurii senzori pe care-i are sunt aia de ABS, ESP, sonda lambda, senzorul de masa de aer, ala de airbag-uri si nu stiu, poate ca am omis ceva, in rest... pun testerul pe masina si n-am nicio eroare, daca ma duc la un Volvo din 2010+ (sau nu neaparat doar Volvo, orice masina) care are o gramada de electronica pe el si pun testerul s-ar putea sa ma trezesc cu niste erori cu toate ca masina merge perfect si nu are nicio problema, aparent! Cand te lasa o masina noua in drum stai si plangi langa ea! O masina veche o poti repara cu un minim de cunostinte + ca este ieftina de intretinut, daca agat un gardut sau se freaca un 'priceput' de mine ma duc la dezmembrari si-mi cumpar tot ce vreau la un pret mic pe cand la una noua te cam costa!
Uite diferenta dintre o masina veche dar premium si o masina low cost noua, am fost la padure recent si am bagat masina pe niste tiharai de am reusit s-o frec cu burta de pamant si sa agat cu bara fata si spate de niste cotituri urate de credeam ca raman fara ele, n-am avut niciun fel de problema, cand am dat cu o solenza cu burta de pamant am ramas fara un suport al cutiei de viteze, cand am dat a 2-a oara am ramas fara baia de ulei, ok, solenza face parte din categoria masini antice dar a fost facuta pe acelasi 'buget' ca masinile noi low cost, nu stiu daca ai fost vreodata prin Cluj-Napoca si ai vazut ce damburi pentru limitarea vitezei au aia, eu am dat cu 50-60 peste unul si iti zic, s-a auzit si s-a simtit foarte naspa, masina n-a avut nimic. Este fain cand ai un 'tanc' vechi, merge foarte bine, poti sa-ti 'bati joc' de el, este confortabil, stabil, are putere, merg toate la el, atata tot ca-s carcotasii care vin cu masinile lor noi si ieftine si se intreaba cum de n-am bani de masina noua, daca as avea 10 000 de euro sincer mi-as lua o masina pana in 2005 si restul banilor i-as baga in masina s-o pun la punct in caz ca are nevoie Daca masinile pentru tine sunt doar in mijloc de transport atunci clar nu merita sa te chinui cu alea mai vechi si iti poti lua orice gasesti cat mai nou etc etc dar daca stii ce vrei de la o masina atunci varsta nu mai conteaza!