Motorul e normal sa stea la 900 ture la relanti.
ori si infundat instalatia cu benzina aia ori ceva probleme pe la ambreiaj. pana nu te duci la un service cu ea nu poate nimeni sa iti spuna care e problema doar din povesti.
Da stiu ca este normal sa stea la 900 de ture la relanti, dar numai trage cum o facea inainte, ambreiajul este sport si este la fel ca la inceput, de scapat nu scapa adica sunt aproape sigur ca nu scapa, in panta plec lejer pe la 1500 de turatii, am mers cu cineva cu un vw si pleca in panta cu greu la 2500 de turatii, banuiesc ca si eu trebuia sa plec cam tot la fel de greu, masina are 95. ooo mii de km si la 90 de mii au fost schimbate multe pe ea pentru ca mai era in garantie si fostul propietar s-a plans pe la service ca aia nu e buna etc si au fost schimbate majoritatea pieselor importante si asta ma intrebam daca a mai patit cineva ceva de genu`. oricum mersi
Ce spui tu n-are a face cu benzina ca e nu stiu de care.Motorul cind sta pe loc trebuie sa stea undeva la 800 de turatii nici mai mult nici mai putin.Bine sint masini care cind le pornesti sa zic dupa citeva ore la inceput se tureaza peste 1100 cum ai spus dar asa sint facute ele, nu stiu exact pentru ce dar cred ca e ceva cu pompa de aer, insa dupa un nimut doua imediat revine la 800. Daca lasi motorul pornit si masina sa stea pe loc si tot la turatia aia sta de 1100 mereu aia e ceva naspa.Si n-are a face electromotorul cu ce spui tu. Electromotorul functioneaza doar atita timp cit tu invirti de cheie apoi gata iese din functiune cind masina porneste si tu lasi cheia.Deci ai probleme poate cu alimentarea, pompa, filtre ceva, injectoare infundate etc. Daca ai pus benzina si avea apa iar este o chestie naspa ai apa pe traseu.Dar daca nu si-a revenit la o noua alimentare atunci sistemul tau de alimentare are ceva. Spui ca nu trage ca inainte.Pao daca n-are benzina de ajuns normal ca nu trage cum treb.Plus de asta s-ar putea sa ai si electromotorul pe duca.Un electromotor nu trebuie sa decupleze din nici un motiv.Cit dai la cheie el trebuie sa invirta, bine daca are curent.Acum spuica turatia sa stabilizat si e unde treb.Asta e bine, restul trebuie sa verific pompa de benzina, filtru, injectoare.Mai verifica acolo ala Throttle Body ca sa nu aibe ceva calamina depusa si de aia sa fi fost turatia ridicata. Vorbesc despre clapeta aia ce da drumul la aer.Desfa acolo si verifica, curata daca are calamina cu carburator cleaner daca are murdarie.Deci nu e nimic de la benzina.Si masina ta cu benzina de aia proasta trebuie sa mearga.Scrie in cartea masinii ce benzina sai pui. Daca fabricantul spune sai pui benzina cea mai slaba tu aia trebuie sai pui nu cea mai tare. Daca pui benzina mai tare strici motorul, sau cel putin asa spun ei in cartea masinii.Ei stiu f bine de ce iti spune pune ulei din ala, pune benzina de aia.O sa spui nu tot benzina e? Aia e ca nu e tot benzina aia scumpa este mult mai puternica.Vezi inainte bagai benzina de 98 si statea motorul turat.Pai greseala ta se pare ca ai dat mai mult la benzina si s-ar putea sa fi stricat si ceva pe la masina.Nu mereu ce vedem ca e scump e si bun pentru ce avem.Cel mai recpomandat este sa pui cum am spus ce recomanda fabricantul.Si nu este benzina proasta si benzina buna.Toata benzina este benzina dar este asa pentru ca motoarele sint facute diferit, cu materiale diferite, cu mai stiu eu ce alte chestii.Deci daca masina ta trebuie sa mearga cu benzina 95 si tu ai mers mai mereu cu 98 de aia so fi stricat de la banzina aia "buna"de care tu spui.Dar verifica sistemul de alimentare de la pompa pina la ijectoare si curata apoi vezi.