Hai sa recapitulam:
-ai schimbat caseta, cu alta veche
-ai schimbat pompa, cu alta veche
-ai schimbat iar caseta
-ai pus uleiuri la plesneala
De ce?
Cine a facut constatarea, cum si-a dat seama ca trebuie inlocuite cele doua, cum s-au verificat piesele de schimb, ca sa stii ca nu sunt mai rele decat cele de pe masina?
Ce ti-au zis aia de la reconditionari, ca nu au timp?
Nu se baga nimeni la masinile stricate de mecanici amatori.
Ce fel de pompa e, electrica sau pe curea?
Ce spune testerul?
Cei de la recondiționări au zis ca degeaba ma duc la ei ca mi-o dau la fel, nu am știut ca uleiurile contează asa mult, însă sapt asta am sa schimb tot uleiul de pe instalație, pompa e pe curea, este un bmw 525d e60 197hp facelift 2008, încă nu am pus testerul pe ea, nu am fost cu ea la mecanic am schimbat astea la un prieten care are cunoștințe însă nu ne putem da seama de ce nu merge, dacă ai o idee as fi recunoscător
Daca e mecanica, nu are treaba cu testerul.
Incearca sa golesti instalatia complet si sa pui lichid nou, de tipul potrivit.
Daca trebuie verde, eu folosesc Ravenol SSF si e foarte ok.
La mine e tot verde dar am luat ceva mai scump cum am avut și înainte de la Febi bilstein recomandat pentru bmwp