Polo 1.4 TDI intr-adevar are doar 3 pistoane, si este mai galagios decat un Polo 1.9 TDI, spre exemplu.
Dar despre cum trece aerul prin masina, cum suna in viteza si cum suna pe liber... Nu prea putem vorbi.
Fiecare are perceptia lui.
Daca in bord nu e aprins nici un martor, masina nu scoate fum si nu par sa fie simptome ale evacuarii fisurate ori a suportilor motor-cutie rupti, atunci... Asa suna 1.4 TDI.
Ok,o să interesez de un service care antifoneaza mașini
Vezi ca sunt doua sensuri la "antifonare", ca procedura de service. Oamenii sunt obisnuiti cu "antifonarea" care se refera la revopsirea podelei autoturismului cu o vopsea cauciucata, care are rol antilovituri si antirezonanta.
Dar antifonarea in adevarasul sens al cuvantului (izolarea fonica) se face cu materiale fonoabsorbante, si se face de obicei la ateliere care se ocupa de interioare auto sau de instalarea echipamentelor multimedia (boxe, navigatii, etc).
https://www.soundhouse.ro/blog/insonorizante-auto/
Poti sa o faci si personal, daca ai cateva scule (chei, surubelnite, imbusuri-torx, leviere de plastic pentru tapiterie), te informezi bine si ai loc sa te desfasori. Dai jos scaunele din fata, consola centrala, mocheta si plasticele de jos de la bord.
Diferenta este imensa, te simti ca intr-o masina premium, dupa ce faci asa ceva.
Așa o să fac
Cel mai probabil sa fie segmentii pistonului. Asa am patit eu pe un Ford Fiesta cu capacitate cilindrica la fel.
Cand era pe liber tremura foarte tare, parca se tura singura, in mers nu se simtea accelerația cum trebuie si consuma mult.
Ceea ce daca e asta, scapi ieftini. Daca e sa iti desegmenteze tot motorul, ca sa iti înlocuiască tot pistonul in sine, pici foarte scump.
Este bine sa mai vizitezi mecanici, sa iti faca o verificare la segmenții pistonului.
Soipualjh întreabă: