Da, doar atât.
După aia, te duci și o înscrii la circa financiară (de la vânzător mai trebuie să obții adeverința că a scos-o din evidență de la finanțe), plătești (dacă mai e cazul) taxa de poluare, de înmatriculare și pentru număr, plus RCA, și mergi la înmatriculări.
Daca e inmatriculata in Romania, inseamna ca a trecut pe la RAR si a fost verificata sa nu fie furata.
Avand in vedere ce a patit cineva de pe forum ieri (s-a vazut proprietar, dar vanzatorul nu aparea inregistrat la fisc), teoretic sunt urmatorii pasi:
1. Se scrie pe talon cui i s-a instrainat masina
2. Se face contract Vanzare-Cumparare si iei CIV.
3. Se merge la adm financiara unde respectivul radiaza masina.
4. Faci programare la RAR si faci RAR-ul.
5. Pe langa politie sunt "neni" care iti bat la masina Fisa de inmatriculare.
Cu fisa mergi la adm fiscala de care apartii pentru a ti-o lua in evidenta. (acum ar trebui sa ii dai banii!)
6. Faci RCA pe min 6 luni
7. Platesti la cec tx de inmatriculare si numere (cca 80 RON).
8. Mergi la politia de care apartii (judet, cred) si depui dosarul (o multime de copii + o cerere), apoi in 2-3 ore ai talonul si NR.
In general pe langa Politie sunt o multime de paraziti ce te vor ajuta "benevol" sa iti puna ordine in acte + diverse copii.
Daca tii la bani, gasesti pe net exact actele de care ai nevoie:
- copie CI
- cerere inmatriculare batuta la amsina + stampila de la adm financiara pe ea.
- fisa inmatriculare
- contract V-C + copie
- chitanta tx de la CEC
- CIV + copie
- RCA + copie
Dupa CI, Ct v-c si CIV sa ai mai multe copii ca iti cer astia peste tot...
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: