E o minune ca ai vazut cum arata bordul cu martorul motor stins.
E un VW de 20 de ani, asa fac ele. Daca ABS si ESP sunt stinse, inca ai prins unul bun.
Nu e nevoie sa faci diagnoza pentru atat, becul ala se aprinde in majoritatea cazurilor de la gaze. Iar rezolvarea e scumpa si inutila.
Sa verifici uleiul dupa fiecare 300km parcursi, ca sigur va fi nevoie de completari, din cand in cand.
Cel mai probabil e o problema undeva pe sondele de la evacuare, in general de acolo apar martorul ala la benzinare, daca zici ca masina functioneaza normal.
Poti sa mergi linistit.Pot fi 100 de cauze.
Iti recomand sa-ti cumperi un tester vag com, costa 150 lei.
Afli imediat cauza problemei.De cele mai multe ori este suficient sa stergi o eroare, care poate sa apara de la un contact imperfect, de la o groapa etc.
La mine o data la 2 luni imi apare eroare de la canistra de vapori de benzina.
Esti femeie sau barbat?
daca esti barbat, ai verificat uleiu? apa sta la temperatura care trebuie? pot fi o gramada de cauze. nu fi ca muierile alea care nu stiu sa schimbe nici macar o roata curaj, deschide capota si si chiar daca nu te pricepi, ai la apa, nivelu, scrie pe sticla. ai lvl si la lichidu de frana, ai lvl si la ulei cand scoti joja.
Primul lucru, uite-te la ulei sa fie la lvl, si ia un servetel alb, si uite-te si la culoare.
fa-i un schimb de ulei si filtre daca nu stii nici o istorie despre masina
E baiat. Il cheama Ovidiu. Doar daca nu o fi coniac.
Pentru nivel ulei se aprinde [invariabil] simbolul cu pompita manuala. Daca ridici si apoi lasi capota, mai poti merge cel putin 100 km fara daune. Asa este la grupul VAG. Tu, din ce grup faci parte, din grupul FAG?
Poate fi sonda lambda, switch-ul de la pedala de frana, sau... alte nimicuri. Stai linistit, nu-i o problema capitala. Recomand o diagnoza de specialitate.