Sigur nu ai pus bine.Ai verificat capacu sa nu fie crapat pe undeva? Garnitura aia se pune in asa fel incat sa nu cada cand intorci capacu, eventual poti pune ceva silicon sa stea acolo pe capac, intelegi ce zic cand intorci sa pui capacu sa nu cada pe undeva. Apoi strang din mijloc spre capete suruburile sau ce ai tu acolo piulite, asa se strange si cat mai uniform toate.Cand pui o garnitura noua n-are cum sa mai iasa ulei.Curata bine capacu, verifica sa nu fie fisurat pe undeva si chiulasa pe acolo la fel, apoi incearca iar. Urmareste de unde anume se prelinge, curata locu ala si verifica bine ce este acolo, de unde iese uleiul ala, Sa nu iasa de pe altundeva.
Furtune,conducte prin care merge uleiul, daca tu nu stii noi nici atat.Tu esti acolo, ai masina in fata, curata, sterge si urmareste exact de unde vine uleiul ala.Foloseste o lumina cand verifici sa vezi mai bine, trebuie sa fie ceva acolo in neregula.Pe la capac? adica capacu ala are si alt capac ce pui ulei cand faci schimbu,ala e ok? In rest pe deasupra capacului de chiulasa nu vad sa circule furtune sau conducte de ulei,deci e f simplu sa vezi, dara probabil e murdar rau acolo si de aia nu vezi tu.Ia ceva de curatat, carburator cleaner spray curata pe acolo de unde se scurge sa fie curat, fara urme de ulei, sa se vada culoarea capacului, chiulasa prin jur acolo la fel sa fie ca noua curata locu ala si imposibil sa nu detectezi ceva.Nimeni nu-ti poate spune daca nu are masina in fata.