Tu nu prea stii ce conduci, mai copile!
Te duci tu cu rabla la un service Opel si, poate gasesti pe vreunul cu 4-5 clase care sa stie sa citeasca o carte tehnica!
La masinile astea, cum ceva nu e ok, o bagi pe tester, si dupa aia vorbim. Daca esti impotriva service-urilor (si eu sunt), iti cumperi matale o interfata pentru opel, care sa fie compatibila si cu masina ta, cand ai probleme o scanezi, si cauti erorile pe net. Apoi cu un mecanic bun care lucreaza pe ciubuc iti repari masina, cu pret mult mai mic decat in service. Dar fara computer nu faci nimic.
Mie la o octavia ce am avut-o imi ramanea aprins acel bec (masina+cheie, pe galben) cand nu imi citea chip-ul din cheie, si nu pornea deloc, invartea demarorul degeaba.
La astra H a unui prieten s-a aprins becul martor motor (sonda), o vreme a mers bine, dar la o excursie mai lunga ne-a facut probleme mari, asemanatoare cu cele descrise de tine. Nu tragea, isi revenea brusc, iar nu tragea, a pornit auto-curatarea filtrului de particole (si-a dat singura foc evacuarii). Nu stiu ce a facut atunci, daca a mai dus-o in service, dar in timp a avut probleme cu injectoarele, si cu pompa de inalta, dar nici cei din reprezentanta n-aveau habar sa-i dea de capat. Dupa ultima 'reparatie' in service s-a pricopsit cu soft simplu, pe cand motorul lui era sport, si mergea ca naiba ~x(
Cel mai recomandat e sa te duci cu masina in service sa-ti-o puna pe computer sa ti-o scaneze. Daca o dai asa cu presupusul s-ar putea sa nu ajungi decat sa faci mai mult rau