Trebuie schimbata coroana de pe volanta. Pe care cupleaza bendixul de la electromotor. S-a tocit in locul in care se opreste intotdeauna motorul. Ca o demonstratie ca asa este, inainte de a da la cheie invarte putin (cam un sfert de cerc sau chiar jumatate) arborele motorului, fara sa revina la loc, ca si cum ai da la manivelă. Bineinteles daca ai posibilitatea.Sa vezi ca porneste.
Mai schimba acolo fara mecanic si la un moment dat o sa mearga ceva...
mai am un amic...a schimbat la motocicleta jumatate din piese si el avea cdi stricat. fa si tu la fel...nu de alta, service-urile sunt scumpe, mai bine arunci bani aiurea gen
Aici ajungi, cand nu apelezi la mecanici.
Esti sigur ca nu se invarte motorul? Ar putea fi distributia sarita, si in cazul asta, nu mai are compresie deloc, si suna de parca ar merge demarorul in gol.
Daca nu e asta, atunci bag-o in viteza unul sta la volan si calca putin ambreajul, ca sa o puteti pune in miscare), si impingeti-o putin, cam jumatate de metru, cat sa se schimbe pozitia coroanei. Asa ar trebui sa porneasca, dar data viitoare tot nu va porni, pana cand schimbi coroana.
Porneste doar impinsa, ca la inceput, am dat si motorul peste cap si tot nu porneste, dupa ce l-am pornit stau cu el pornit 5 10 minute pana se incalzeste putin motorul si atunci porneste