Egr da probleme sau pompa de motorina cedeaza in timp. Motoru va rula bine pana crapa, alte piese duc la problemele astea. Blocul de metal e rezistent mult timp dar daca cilindrii se deterioreaza sau pistoanele ies la pensie ramas bun viata
Motor vechi filtre noi.
Nu stiu cine limiteaza atat de mult km/h, dar nu iti incerca norocul cu peste 150 km/h ca poti ajunge pilaj.
Un test pe diagnoza si un mecanic bun ar trebui sa-i dea de cap.
Nu prea putem sti asa pe bajbaite pe net ce sa fie.
Intreadevar un motor de 2000 diesel si 150 CP duce undeva la +-200 km/h, dar sa nu uitam ca un motor ca sa fie tipla dupa 8-10-12-18 ani are nevoie si de alte piese schimbate chiar interne altfel pierde din capacitatea lui, din putere, nu degeaba masinile rulate pe dinamometru mai vechi numai scot CP din fabrica!
Oricum la tine e de alta natura problema cum ai zis o fi vreun egr ceva infundat sau vreun senzor ceva care numai e bun, chiar nu stiu, am dat acest mesaj mai mult ca sa iti dau UP la topic sa fie mai mult timp in prim plan pana cineva care se pricepe bine iti va spune, dar nu te increde in nimeni ca nimeni nu iti vrea binele iar cei care il vor nu toti sunt cunoscatori
Asa ca iau frumos din service in service pana rezolvi buba, inarmeaza-te cu rabdare si bani ca daca dai peste mecanici la fel de buni ca noi cei de pe TPU sigur o sa te puna sa schimbi si piese ce nu trebuiesc schimbate ca asa se mai intampla nu ai fi nici primul nici ultimul!
Mașină e din 2008
In orice caz ai dreptate. Dar înainte de mecanic am zis că întreb și eu pe net că sa nu fi chiar leguma când o să merg cu ea la mecanic, să știu și eu cate ceva. Merci oricum!
Mașina din 2008.
A fost vreodată motorul dat jos, spălat în interior, schimbate toate piesele din interior? Turbina a fost vreodată demontată, spălată, schimbate garnituri, piese?
Problema este simplă!
Sigur, acest motor nu a văzut o revizie tehnică ca la carte!
Sigur turbina e casată și are pierderi de aer! Sigur motorul are calamină, tone!
Iertare, mulți fac modelele Dacia, cazane. Dar, să cumperi o mașină din 2008, tot cazan este, dar de marcă.
Nu știu marca, dar o părere sinceră a unui om simplu, este să verfici cât ar costa toate lucrările descrise mai sus și mai bine cumpără altă mașină.
E posibil ca revizia, manopera să ajungă la valoarea unei mașini second-hand, același model.