Daca băga motorina, iti dadea semne de atunci, nu dupa aproape 2 saptamani pentru ca s-ar fi amestecat motorina cu benzina imediat.
Mergi la tester si iti zice exact ce are. Bujie, fise sau bobina. Sa ii spui sa reseteze si service-ul din bord.
Insp service apare pentru ca te anunta sa schimbi uleiul. Daca l-ai schimbat si tot este acolo, inseamna ca mecanicul nu a resetat in bord.
Martor de la motor plus tremurat inseamna bujie, fisa bujie, bobina sau benzina proasta. Mergi la tester si iti zice exact ce e. Merge in 3 pistoane, de aceea nu are forta sa urce dealul.
Cleiul galben se face din cauza condensului, majoritatea benzinarelor au asa ceva, inclusiv masina mea, il mai sterg din cand in cand cu o carpa. La vara o sa dispara.
Am pus ulei Castrol, iar pe el scria ca este bun si pentru benzina si pentru diesel, dar da, mecanicul nu a resetat in bord. Dar stau si ma gândesc ca acum vreo 2 săptămâni am fost sa bag benzina si imi este ca mi-a bagat motorina
Daca bagi motorina merge foarte prost masina. Castrol e bun, sa nu bagi 10w40 pentru ca e gros si bat tachetii. Baga 5w40.
Pe 23 decembrie am bagat de 50 de lei (benzina, zic eu) deoarece era rezervorul la jumătate. Acum 4 zile, rezervorul iar a ajuns la jumătate si am bagat tot de 50 de lei (de data asta știu sigur ca a fost benzina pentru ca am fost de față), iar acum rezervorul este iar la jumătate. Ma gândesc ca s-a dus benzina din rezervor si a mai rămas decât foarte putina si mai multa motorina, dar repet, mașina merge bine pe plan drept, ma rog, troncane puțin, dar nu urca rampa. Am chemat pe cineva sa ma traga.
Care motorina bre, nu mai porneste masina daca ii pui 10 l de motorina.
Iar diametrul la pistolul de motorina este mai mare ca sa nu intre in rezervorul de benzina.
Daca băga motorina, iti dadea semne de atunci, nu dupa aproape 2 saptamani pentru ca s-ar fi amestecat motorina cu benzina imediat.
Mergi la tester si iti zice exact ce are. Bujie, fise sau bobina. Sa ii spui sa reseteze si service-ul din bord.