| Luciztx a întrebat:

Salut tpu.Am schimbat discuri plus plăcuțe pe față deoarece pe cele vechi am reușit sa le ovalizez. De cand au fost schimbate am observat ca pedala de frână este cu mult diferita. înainte nu Avea aproape de liceu cursa moarta iar acum este de cam 2 3 centimetri. este normal sau trebuie sa dau cu revenire la service?

5 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Nu stiu ce au facut aia, dar asa din ce cunosc, adica sincer nu am schimbat discurile sau placutele la service, le schimb eu singur, deci niciodata nu am avut probleme, in sensul sa se intimple ce spui tu.
Ba am schimbat si la citiva prieteni si la fel, frina este frina, exact ca si inainte de schimbare.

Acum nu stiu ce meseriasi is aia care au lucrat la tine la masina, ce au facut mai exact acolo, ce stiu este ca nu ar trebuie sa ai cursa moarta.
Vorba aia mai bine fac singur decat sa duc la mai stiu eu ce de astia cum ai dus tu si dupa sa patesc rahaturi.
Eu stiu ce fac, un meserias bun la fel, stie ce face, daca nu-i meserias si cine stie ce rahaturi face si la ce mai umbla pe acolo, ei stiu.

Am avut si un amic cu service, mergeam pe la el sa mai vorbim si ala aschimba, dar nu revenea omu sa zi ca uite ce se intimpla.Plus ca incerca el masina inainte dea al suna pe client, ori chiar de era acolo clientu facea el proba sa vada cum se comporta.

Spune cineva pe aici ca trebuie sa mergi suta de km laughing sa se aseze, sa se aseze ce anume?
Eu iti spun din experienta, am pus si placute si discuri aftermarket si frina dupa functiona exact la fel.

Deci pedala de frina, cu tot sistemul ala de frinare, daca nu sa umblat la el, trebuie sa functioneze ca si inainte.
Eu nu vad ce legatura au placutele, discurile cu pedala, cu lichidu de frina etc/
Daca cumva au umblat la lichidu de frina, stiu si eu sa fi scos furtune, aia stiu, ar putea sa nu fie sistemul aerisit bine, asta daca au umblat acolo, desi nu vad de ce sa fi umblat ei la lichid la furtune sa le deconencteze.

Eu schimba la masina discuri, placute fara sa desfac prea multe si deloc furtunele, nu vad de ce ai scoate furtunele.

Siastemul alas era aerisiti, ca de nu era, ai fi observat si inainte ca ar fi facut asa.
Deci odata ce nu umbli la furtune, odata ce nu dai drumul la lichid, nu vad ce sa aeriseasca aia.

Eu si fara scule, la cele care au piston fara filet, nu dau jos nimic.La aVW stiu ca is pe filet, trebuie scula anume, am si set de scule pentru schimbat placute, dar tot nu umblu la lichidu de f rina sau la furtune.
Numa ce am schimbat discuri si placute la un VW Jetta al unui amic, a trebuie sa folosesc trusa, sa stringi pistonul trebuie prin infiletare si trebuie scula anume.

Deci mergi inapoi si le spune, frate ce ati facut, inainte nu se intampla asa ceva.

Ce tester la frine laughing pfff ce chestii auzi testr la frine sa faca ce anume?

| blackann a răspuns:

Da

| UserRo10 a răspuns:

Cand ai discuri si placute noi in prima suta de km trebuie sa ai grija pana se aseaza bine totul si se uzeaza putin. Daca peste 100-150km pedala e la fel mergi sa mai aerisesti o data franele. Nu ne-ai zis marca si model. De obicei se aeriseste si pompa abs din tester

| Luciztx explică (pentru UserRo10):

Golf 4. Mulțumesc pentru răspuns

| Luciztx explică (pentru UserRo10):

Însă se poate sa fi umblat baietii cu testerul pentru ca atunci când am.luat masina de la ei era ceasul resetat si kilometri