Cauza ar putea fi turbina "pe duca".
Toate motoarele cu injectie PD de la VW, au turbinele foarte proaste. Nu prea are rost sa mai schimbi o data motorul, ar trebui verificata turbina, si reconditionata, daca intr-adevar e de la ea.
Turbina a fost si ea reconditionata, bagate piese noi in ea, inainte sa schimb motorul. Zilele astea o sa o iau la un drum mai lung sa vad daca intr-adevar mananca ulei sau fumul e de la uleiul de pe instalatie.
Pe unde am vazut eu turbine sparte, s-a inlocuit si intercoolerul, ca devine cam irecuperabil, dupa ce intra in el resturi de pale si ulei ars.
Intercooler-ul a fost verificat și e curat. Mecanicul a zis că ar trebui să schimb semeringurile de la supape. Cate sanse ar fi sa fie doar asta problema? Dacă are importanță, sunt mici pete de ulei pe locul parcării, sub gura tobei finale dar și undeva sub compartimentul motor, în sparele punții față.