Martorul galben este mai mult informativ.
Daca are forma de motor, poate fii pentru a te informa ca masina a ajuns la un numar rotund de km si trebuie sa-i faci revizia, sau un service major ori ceva trebuie completat. Mergi cu ea la service sa o verifice mecanicii.
Am avut de curand in bord acelasi martor aprins si am fugit cu ea la service, si mi-au spus ca avand in prag de 20.000 km se apropie un service major si de aceea s-a aprins acel martor.
In alta ordine de idei: matorii care sunt critici, sunt cei rosii, unde trebuie sa opresti imediat motorul si sa chemi service-ul mobil.
Cei galbeni, iti dau timp sa ajungi la un mecanic fiind mai mult de instiintare ca: posibil nivelul de ulei a scazut, sau apa, ori se apropie un service major.]
Daca se stinge cu motorul pornit, nu cred ca e o problema.
Foloseste o interfata OBD2 pentru a citi eventualele erori din ECU. Vezi cu motorul oprit, apoi cu motorul pornit.
E suficienta si o jucarie din asta, in ceea ce priveste citirea si resetarea martorului motor: https://www.emag.ro/......DC0ZF7BBM/
Ala ramane aprins, se stinge atunci cand pornesti motorul, daca nu sunt probleme.Deci masina ta nu are probleme.
Din cate tii tu minte se pare ca nu tii minte nimic.
La fel se intampla de fiecare data cand pui contactul cum spui tu, se aprind mai multe lumini la bord, care apoi se sting si raman aprinse asta cu motoru si inca mai ceva, dar nu mai stiu sigur care, apoi cand pornesti motoru se sting si astea.