Nu asta ma interesa daca sunt omologate sau nu eu am intrebat daca de ex am xenon de 55w 6400k sa zicem pot pune pe aceleas drosere becuri de 70w 8000k de ex asta intrebam eu daca pot pune alta putere de bec pe acelasi droser sau trebuie sa schimb si droserul
Majoritatea instalatiilor Xenon de fabrica au culoarea 4300K sau 4500K. Droserele probabil de 35W, dar premium, adica cu curent AC, nu panarame din astea la 80 de lei, digitale cu curent DC.
Pe droserele originale poti pune becuri noi, ar trebui sa bata bine. Recomand 4300K sau 5000K, nu 6000 sau 8000, ca e lumina mult mai slaba la ele, cu tenta albastruie, iar pe ploaie nu mai vezi absolut nimic. 4300K e idealul in materie de lumina LED/Xenon.
Daca vrei sa schimbi instalatia complet, cumperi un kit xenon cu becurile de soclul pe care il ai la far (D1S, D2S sau ce scrie pe bec), dar trebuie sa mergi apoi la un electrician, sa demonteze balastul (droserul) vechi, si sa puna cel din kit, pentru ca difera putin la mufe. Kit-urile din comert vin cu mufa de alimentare + si - direct la droser, iar becul are direct fire pe el.
Farurile cu xenon din fabrica alimenteaza droserul din mufa farului, iar la bec merge o mufa lata cu mai multi pini, becul avand si el ceva electronica pe spate.
Daca ar fi masina mea, as examina in primul rand becurile existente (sa vad cat de afumate sunt, si daca au reziduri in zona de descarcare/aprindere), apoi as verifica si lupele, sa vad daca nu s-au ars, sau murdarit. S-ar putea ca dupa o curatare/inlocuire a lupelor si un set de becuri noi, sa se vada foarte bine.
Legat de compatibilitatea becurilor, daca iti cumperi becuri noi modelul de pe masina, dar de alta culoare, se vor aprinde corect.
Am inteles eu am pe masina d1s de 35w si ma gandeam daca cumva pot pune becuri d1s de 55w pe droserele de la becurile de 35w
Daca pui becuri de 55W risti sa se aprinda mai slab decat cele de 35W, si sa iasa o culoare aiurea, ca atunci cand se incalzesc.